Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kluczowe Umiejętności Marketingowe /// NOWA ///

24-01-2012, 4:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik grzkem7550
numer aukcji: 2039093281
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-01-2012 12:58:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa książka pt.:
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

 

 

Przekuj strategię w rzeczywistość

  •     Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  •     Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  •     Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

 

 

 

 

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego.

 

Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  •     przeprowadzić audyt rynku,
  •     przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  •     stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  •     przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  •     spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  •     zarządzać marką,
  •     zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  •     zarządzać relacjami z klientami (CRM).



Spis treści oraz przykładowy rozdział znajduje się na poniższej stronie:
http://pdf.helion.pl/klumar/klumar-6.pdf

 

 

Parametry książki:

  • Autor: Peter Cheverton
  • Stron: 496
  • Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
  • ISBN: 832[zasłonięte]0833 / 83-[zasłonięte]-0083-3
  • Format: B5
  • Oprawa: twarda
  • Numer z katalogu: 3100


Poniżej zdjęcia, które osobiście zrobiłem:

 

 

Jak nie tracić na kosztach wysyłki ??

Realizacja tańszego kosztu wysyłki (polecam Paczkomaty i E-Przesyłkę).



1. Paczkomaty Inpost (czyli na Allegro nazywa się to: Odbiór w punkcie). Jeżeli masz go w pobliżu, po drodze do pracy, sklepu itd. to również możesz zamówić taką usługę, plusem jest to, że można odebrać paczkę o dowolnej godzinie i dowolnym dniu.


Lista paczkomatów znajduje się na stronie: http://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html

Plusy takiej przesyłki:

  • Jest najtańsza na rynku usług pocztowych
  • Bardzo szybko jest dostarczana, jeżeli jest nadana rano to często na drugi dzień jest już do odbioru
  • Śledzimy paczkę przez Internet
  • Paczkomaty działają 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Czyli odebrać paczkę możemy nawet w dni wolne od pracy
  • Dostajemy SMS na nasz telefon, że paczka jest już do odbioru



Aby skorzystać z oferty musisz założyć bezpłatne konto (jeżeli jeszcze nie masz) aby śledzić przesyłkę przez Internet i wybrać paczkomat do odbiorów paczek. Konto zakłada się na stronie http://www.paczkomaty.pl

 

 

2. E-Przesyłka - Poczta Polska (czyli na Allegro nazywa się to: Odbiór w punkcie). Od zwykłej paczki różni się tym, że należy osobiście odebrać na poczcie polskiej. Przesyłka jest tania gdyż listonosz nie przynosi paczki do domu a sami odbieramy ją na poczcie polskiej (gdy nikogo nie ma w domu jest to idealne rozwiązanie). Dodatkowo możemy śledzić trasę paczki przez Internet a gdy będzie gotowa do odbioru dostajemy SMS na nasz telefon.

Jeżeli Twój urząd pocztowy świadczy taką usługę to możesz ją zamówić.


Paczki takie wydają tylko wyznaczone urzędy pocztowe. Listę urzędów znajdziesz (w polu „Kod pocztowy adresata” wpisz swój kod pocztowi i naciśnij szukaj) na stronie http://www.poczta-polska.pl/eprzesylka/


Plusy takiej przesyłki:

  • Jest tańsza od paczki dostarczanej przez listonosza
  • Śledzimy trasę paczki przez Internet
  • Dostajemy SMS, że paczkę możemy już odebrać

 

 

3. Poczta Inpost (list polecony dostarczany przez listonosza firmy Inpost). Jeżeli w Twojej okolicy działa ta poczta to możesz zamówić ich tańszą usługę.

Na stronie http://www.inpost.pl/
Wpisz swój kod pocztowy w okienku "SPRAWDŹ NASZ ZASIĘG DZIAŁANIA".

 

Jeżeli listonosz dostarcza na Twoim terenie to możesz zamówić taką wysyłkę. Uwaga: Jeżeli nie ma nikogo w domu to listonosz zostawia awizo i należy osobiście odebrać w punkcie Inpost. To się opłaca gdy ktoś cały czas jest w domu lub gdy zostawiono Ci awizo i masz blisko siebie punkt odbioru (nie polecam gdy musisz osobiście udać się na drugi koniec miasta), lista punktów http://www.inpost.pl/pomoc/mapa-placowek.html


Plusy takiej przesyłki:

  • Jest tańsza od poczty polskiej. Koszt wysyłki podałem w zakładce "Dostawa i płatność - Dodatkowe informacje".

 

 

Wybór dostawy jaki będzie dla Ciebie najkorzystniejszy pozostawiam ostatecznie Tobie