Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kultu

06-05-2015, 11:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 5243078355
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-05-2015 11:23:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 


tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 360
Format: 19 x 23 cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: miękka, klejona



Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

O'Sullivan Tim, Hartley John, Saunders Danny, Montgomery Martin, Fiske John

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: 'propaganda', 'globalizacja', 'cybernetyka', a nawet 'styl', 'pogłoska' czy 'zdrowy rozsądek'. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. 'Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych' przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.


SPIS TREŚCI

1. Wstęp do wydania drugiego
2. Wprowadzenie
3. Pojęcia
4. Bibliografia





© PanelReklamowy