Przedmiotem aukcji jest :
Klucze do demontażu fabrycznego radia :
Klucze do demontażu radia VW Audi Mercedes Skoda Seat Ford
Czasami potrzeba wyciągnąć radio z konsoli i nie bardzo wiemy od czego zacząć i czego się spodziewać. Tymczasem sprawa jest prosta.
Wyjęcie radia nie jest trudną czynnością, chociaż może przysporzyć nieco problemu bez odpowiednich narzędzi. Dobrze byłoby mieć do pomocy drugą osobę, wtedy czas wyjęcia skrócimy do minimum, a po dojściu do wprawy poradzimy sobie sami. Aby wyjąć radio musimy przygotować najpierw potrzebne nam narzędzia czyli wyjmaki do radia
REAL FOTO
Klucze przeznaczone są do następujących modeli :
Audi, VW, Seat, Skoda, Mercedes i Ford
Audi: A3 8L, 8P, A4 8D B5, A4 8E/8H B6/B7, A6 C5 4B, A6 C6 4F, A8 4D
Navigation Plus, RNS, RNS-E, Concert 1+2, Chorus, Beta CC, Gamma CC, Delta CC
Mercedes Benz: A-Klasse W168, C-Klasse W123, W201, W202, W203, CLK W208, W209, E-Klasse W124, W210, W211, S-Klasse W126, W140, W220, SLK R170, M-Klasse W163, Vito/Viano W638, W639
Command 2.0, 2.5, Sound (Becker), Audio 30 APS, APS2, APS3, APS4, 40/30 (Becker)
Klimabedienteile W202 C-Klasse, W140 S-Klasse, W208 CLK, W129/R129 SL
Volkswagen: . Fox, Polo 9N, Golf IV, V, Bora, Jetta V, Passat 3B/3BG B5, 3C B6, Touran, Sharan, Touareg, Caddy, T5/Multivan
MFD A, B, C, D, G, MFD, MFD 2, MCD, Delta, RNS, RNS-2, RCD100, RCD200, RCD300, RCD500
CD-Player/-Wechsler
Seat: MFD, MCD
Radio-/Nawigacja
Skoda: MFD, MCD
- Radio-/Nawigacja
Ford: MFD, MCD
- Radio-/Nawigacja
Do nawigacji potrzebne będą dwie pary kluczy
Klucze wystarczy wsunąć w szczeliny demontażowe radia i następnie wyciągnąć radio Dzięki tym kluczom nie zniszczymy kokpitu
Wkłada się je tak, - częścią łukowatą do wewnątrz, płaską stroną "oczka" na zewnątrz radia. Łukowata krawędź zwalnia zatrzaski, wycięcia pozwalają na wyciągnięcie odblokowanego radia z konsoli. Co za tym idzie, zdecydowanie nie polecam zabierania się do demontażu radia z użyciem np. śrubokrętów - szanse powodzenia takie sobie, a i uszkodzić to i owo można.
Zapraszam na inne moje aukcje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|