INFORMACJE |
Klucze wyjmaki do demontażu radia OPEL FORD BLAUPUNKT GRUNDIG i inne 2 szt.
Oferujemy Państwu zestaw dwóch kluczy do demontażu radia lub nawigacji satelitarnej. Klucze pozwalają łatwo wyciągnąć sprzęt z samochodu bez uszkodzenia panelu. Są kompatybilne z nawigacją satelitarną i radiami samochodów marki OPEL oraz FORD. Dzięki naszemu produktowi demontaż staje się banalnie prosty i możliwy do przeprowadzenia w przeciągu kilku sekund.
Klucze wkładamy w otwory na przednim panelu radia i delikatnie odchylamy na zewnątrz. W ten sposób zwalniamy zabezpieczenie i możemy bezpiecznie wyjąć radio.
Wyjmaki są kompatybilne z:
- ALFA: 147 (2[zasłonięte]001-20), 156 (WIĘKSZOŚĆ MODELI), GT (2004->), GTV (1996->2006)
- DAEWOO: NEXIA (1995->1998), ESPERO (1995->1998)
- CITROEN: SAXO (WSZYSTKIE MODELE), BERLINGO (1996->), SYNERGIE (1995->2002)
- FIAT: DOBLO (2001->), STILO (WIĘKSZOŚĆ MODELI), MULTIPLA (WIĘKSZOŚĆ MODELI), PUNTO (1993->2003), SCUDO (1996->2006)
- FORD: FIESTA (1995->2003), GALAXY I (WIĘKSZOŚĆ MODELI), KA (WIĘKSZOŚĆ MODELI), MONDEO (1993->2003),
PUMA (WIĘKSZOŚĆ MODELI), RADIO FORD 2 DIN ( MODELE 4000, 5000, 6000 RDS System)
- HYUNDAI: COUPE (WIĘKSZOŚĆ MODELI), TUSCAN (2004->), GETZ (2002->)
- LDV VAN (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- MAZDA: MX5 (1990->2005), 121 (1996->2000)
- MITSUBISHI: SPACESTAR SHOGUN SHOGUNSPORT (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- NISSAN: PRIMERA (1999->), INTERSTAR (2003->)
- PEUGEOT: 106 [zasłonięte] 207 (WIĘKSZOŚĆ MODELI), 307 (2001->), 406 (1996->2004)
- RENAULT: MEGANE (WIĘKSZOŚĆ MODELI), CLIO MK2 (1998->2000), LAGUNA (1994->2000), ESPACE (1985->1996),
SCENIC (1999->2003)
- ROVER: 400 (1989->1996), MINI (COOPER)
- SAAB: 9.3 (1998->)
- SEAT: IBIZA (1993->1999)
- SUBARU: FORESTER (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- VAUXHALL OPEL: VECTRA (1995->1999), ASTRA MK4 (1998->2004), ZAFIRA (1998->2004)
- VOLVO: 440 (1987->1997)
- Pasują także do większości starszych modeli Forda: Focus, Mondeo, Escort, Transit
Każdy z naszych produktów objęty jest 2-letnią gwarancją!
Przed dokonaniem zakupu prosimy o porównanie instalacji samochodowej z naszymi zdjęciami w celu wizualnego sprawdzenia kompatybilności produktów przedstawionych na aukcjach! Jeśli nie wiesz, który z oferowanych produktów jest kompatybilny z Twoim radiem – wyślij nam maila! Gwarantujemy błyskawiczną pomoc! W przypadku zwrotów koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Na naszych aukcjach masz możliwość dokonania zakupu bez rejestracji w Allegro!
Zobacz nasze pozostałe aukcje: |
Firma Uni-Trade istnieje na rynku już 2004 roku i od początku swojej działalności, z roku na rok, sukcesywnie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i technologie. Oferujemy szereg produktów związanych z car – audio, w tym interfejsy do nawigacji i radioodbiorników samochodowych różnych producentów.
Zajmujemy się także produkcją niezbędnego okablowania potrzebnego do montażu nawigacji i urządzeń elektronicznych w samochodach różnych marek.
Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w dziedzinie specjalistycznych akcesoriów i urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych.
Oferujemy Państwu także usługi w zakresie projektowania układów i obwodów elektronicznych, montażu elementów elektronicznych, jak również tworzenia oprogramowania systemów wbudowanych.
Wszystkie nasze produkty są nowe i wytwarzane z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długotrwałe i komfortowe użytkowanie naszego towaru. Na nasz asortyment udzielamy dwuletniej gwarancji.
Jeśli nie znajdą Państwo na naszych aukcjach interesującego Państwa sprzętu, prosimy o kontakt na adres: [zasłonięte]@uni-trade.pl
Dziękujemy za zainteresowanie asortymentem naszej firmy! Po dokonaniu zakupów prosimy o skorzystanie z Formularza Opcji Dostawy, aby poinformować nas o adresie, na który mamy wysłać towar oraz o formie płatności, jaką Państwo wybrali. Jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów, prosimy o kontakt w sprawie łącznych kosztów przesyłki. Honorowaną przez naszą firmę formą płatności jest przelew (przedpłata na konto). Dokonując płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu przede wszystkim nicku z Allegro. Brak takiej informacji może znacznie wydłużyć proces realizacji sprzedaży zakupionego przez Państwa towaru. Na płatność oczekujemy 10 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i anulowaniem transakcji.
Przesyłka następuje w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Z doświadczenia wiemy, iż księgowanie może trwać od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od banku. Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie jako listy polecone priorytetowe. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za straty i uszkodzenia w transporcie (patrz: zakładka Reklamacje i zwroty). Zastrzegamy jednak, iż nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską.
Jeśli po zakupie nie otrzymają Państwo informacji mailowej od naszej firmy, prosimy o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą, czyli SPAMem. Niestety, nie mamy wpływu na to, w jaki sposób Państwa skrzynka mailowa segreguje wiadomości przychodzące. Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Docelowym dokumentem sprzedaży jest paragon – jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, proszę przesłać do nas taką informację za pomocą Formularza Opcji Dostawy lub ewentualnie proszę wysłać dodatkową wiadomość na nasz adres mailowy (patrz: zakładka Kontakt).
Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i finalizacji transakcji, będziemy bardzo wdzięczni za pozytywny komentarz. Proszę pamiętać, że to Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy związane z naszymi produktami, wysyłką, czy też finalizacją transakcji, prosimy o kontakt. Uprzejmie prosimy o niewystawianie negatywnych komentarzy pochopnie, ponieważ każdy problem można rozwiązać.
UWAGA!! Jesteśmy producentem i nie posiadamy oddziału sprzedaży detalicznej, a w związku z tym, nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów w siedzibie naszej firmy!!
Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Dodatkowo, mogą Państwo w ciągu 30 dni zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie będzie on nosił śladów użytkowania, a jego oryginalne opakowanie nie będzie naruszone.
W przypadku wystąpienia problemów z towarem, prosimy o kontakt mailowy. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu, który należy dołączyć do zwracanego nam towaru. Paczkę należy przesłać na adres naszej firmy, podany w zakładce „Kontakt”. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń z winy producenta, otrzymają Państwo nowy towar, a koszty przesyłki pokryje Sprzedawca lub zwrot kosztów zakupu łącznie z opłaconymi kosztami przesyłki. W przypadku, gdy towar będzie uszkodzony nie z winy producenta, zastrzegamy sobie prawo do zakwestionowania roszczenia reklamacyjnego.
Istnieje również możliwość uszkodzenia towaru w transporcie. W takiej sytuacji prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera oraz zrobienie zdjęć zniszczeń.
Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę, również istnieje możliwość zwrotu kosztów zakupu towaru, ale dopiero wtedy, gdy Poczta Polska uzna reklamację nadawcy i zwróci koszty za nią.
W przypadku uznania Państwa reklamacji, informujemy, iż zwrot gotówki może nastąpić jedynie na konto bankowe podane w wiadomości mailowej! Ponadto, wszelkie zwroty są realizowane dopiero w momencie uznania anulowania transakcji przez serwis Allegro.
|