Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klucz do zarządzania strategicznego - Sutherland

17-05-2014, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4162831119
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-05-2014 17:45:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

[zasłonięte]217-04 wew.164

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Klucz do zarządzania strategicznego
Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2007 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-15084-6
Tłumaczenie: Dziedzic Zbigniew
Format: 14.1x20.5cm, 334 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Klucz do zarządzania strategicznego :
Co to jest mapa organizacji?
Na czym polega strategia emergentna?
Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?

Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Książka zawiera ponadto:

* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
* rysunki i schematy,
* indeks,
* słowniczek angielsko-polski.

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.