| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 [zasłonięte]217-04 wew.164 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Invest Bank o/Katowice 92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Klucz do zarządzania strategicznego Najważniejsze teorie pojęcia postaci Sutherland Jonathan, Canwell Diane
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2007 r. ISBN:[zasłonięte]978-83-15084-6 Tłumaczenie: Dziedzic Zbigniew Format: 14.1x20.5cm, 334 stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki Klucz do zarządzania strategicznego : Co to jest mapa organizacji? Na czym polega strategia emergentna? Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?
Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Książka zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, * rysunki i schematy, * indeks, * słowniczek angielsko-polski.
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
| |