Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klucz do umysłu klienta -Jan Batorski wysyłka 0 zł

19-01-2012, 22:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 29.90 zł      Aktualna cena: 29.90 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2001711477
Miejscowość Szczecinek
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 8   
Koniec: 15-01-2012 10:57:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Klucz do umysłu klienta -Jan Batorski wysyłka 0 zł





"Klucz do umysłu klienta"
Jan Batorski


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8301-021-1
ilość stron: 172
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 39,90 zł
cena promocyjna: 29,93 zł
przesyłka: 0 zł





S
pis treści:
  • 1. Ustalenia terminologiczne
  • 1.1. Kunszt = jakość + profesjonalizm
  • 1.2. Co to jest „potrzeba”?
  • 2. Cele diagnozowania potrzeb klienta
  • 2.1. Wzajemny szacunek i zaufanie
  • 2.2. Weź swojego rozmówcę za rękę i poprowadź
  • 2.3. Kluczem do sukcesu jest rozpoznawanie ważnych potrzeb klienta
  • 2.4. Punktem wyjścia są cele klienta, a nie pieniądze
  • 2.5. Czym jest Diagnoza Potrzeb Indywidualnych?
  • 2.6. Odgadywanie myśli czy gruntowna diagnoza?
  • 2.7. Zanim wypiszesz receptę, postaw diagnozę
  • 2.8. Cele diagnozowania potrzeb Indywidualnych
  • 2.9. Korzyści dla klienta
  • 2.10. Ograniczenia
  • 2.11. Podsumowanie
  • 3. Układ trynitarny diagnozowania potrzeb klienta
  • 4. Cele i marzenia
  • 4.1. Dlaczego nieracjonalnie wydajemy pieniądze?
  • 4.2. Cechy pieniądza:
  • 4.3. Prawa budżetów rodzinnych:
  • 4.4. Murphologia rynkowa
  • 4.5. Zdolność wyznaczania celów
  • 4.6. Wróć do czasów dzieciństwa – zacznij marzyć
  • 4.7. Dlaczego ludzie nie wyznaczają celów?
  • 4.8. Przyszłość należy do tych, którzy wierzą, że spełnią się ich marzenia
  • 5. Złote zasady rozpoznawania potrzeb klienta
  • 6. Droga do sukcesu wiedzie poprzez zadawanie pytań
  • 6.1. Zamiast wydawać rozkazy, zręcznie pytaj
  • 6.2. Korzyści wynikające z zadawania pytań
  • 6.3. Umowa o prawie do zadawania pytań
  • 6.4. Błędy popełniane przy zadawaniu pytań
  • 6.5. Jak zadawać pytania?
  • 6.6. Kolejność zadawania pytań
  • 6.7. Używaj pytań sugerujących odpowiedź
  • 6.8. Podstawowe rodzaje pytań
  • 6.9. Otwarte pytania informacyjne
  • 6.10. Kluczowe, sprawdzone w działaniu pytania
  • 6.11. Pytania sytuacyjne
  • 7. Słuchanie empatyczne — najważniejsza rzecz między pytaniami
  • 7.1. Ludzie pragną, aby ktoś słuchał ich naprawdę
  • 7.2. Konsekwencje gadulstwa
  • 7.3. Posługiwanie się pytaniami zawsze prowadzi do sprzedaży
  • 7.4. Aktywne słuchanie wymaga kilku prostych zasad
  • 7.5. Ludzie kupują od osób, które ich słuchają
  • 7.6. Odpowiednie proporcje
  • 7.7. Po ograniczeniach poznać mistrza
  • 7.8. Wsłuchuj się w myśli ludzi, nie tylko w ich słowa – słuchanie empatyczne
  • 7.9. Uważnie słuchaj
  • 7.10. Jak być dobrym słuchaczem?
  • 7.11. Koncentruj się
  • 7.12. Podczas każdej rozmowy zachowuj się jak profesjonalny dyplomata i cierpliwy rozmówca
  • 7.13. Zalety milczenia
  • 7.14. Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza
  • 7.15. Mądrość jest w ciszy
  • 7.16. Słuchanie empatyczne jest lepsze niż mówienie
  • 7.17. Korzyści płynące ze słuchania empatycznego
  • 7.18. Techniki wspomagające słuchanie
  • 7.19. Podsumowanie
  • 8. Zamień potrzeby klienta w nieodparte pragnienia
  • 8.1. Wstępna analiza — zadawanie pytań otwierających
  • 8.2. Rozpoznanie potrzeby, zidentyfikowanie problemów, sfer niedostatków, niezadowolenia
  • 8.3. Uświadomienie potrzeb
  • 8.4. Parafraza
  • 8.5. Uświadomienie znaczenia problemu
  • 8.6. Zaangażowanie procesów myślowych Twojego rozmówcy
  • 8.7. Odmalowanie pozytywnego obrazu rezultatów końcowych
  • 8.8. Ustal hierarchię potrzeb finansowych
  • 8.9. Określ cele inwestycyjne
  • 8.10. Oszacuj horyzont czasowy
  • 8.11. Określ możliwości finansowe
  • 8.12. Zidentyfikuj profil inwestora
  • 8.13. Oblicz oczekiwaną stopę zwrotu
  • 8.14. Wybierz strategię zmian i inwestycji
  • 8.15. Ustal rodzaj funduszu inwestycyjnego
  • 8.16. Wybierz politykę inwestycyjną
  • 8.17. Wezwij do działania
  • 8.18. Wnioski
  • 9. Rozpoznawanie potrzeb wspierane komunikatami graficznymi
  • 9.1. Założenia szczegółowe
  • 9.2. Dlaczego zaplanowana prezentacja multimedialna?
  • 9.3. Wzajemny szacunek i zaufanie
  • 9.4. Psychologiczne zasady skutecznej Analizy
  • 9.5. Poziomy myślenia w toku Analizy
  • 9.6. Aktywność klienta
  • 9.7. Zalety i korzyści zaplanowanej Analizy Potrzeb
  • 9.8. Korzyści dla klienta
  • 9.9. Ograniczenia
  • 9.10. Wymagania szkoleniowe
  • 9.11. Jak kreować obrazy korzyści słowami i modelować emocje zakupu?
  • 9.12. Pamiętaj!
  • 9.13. Wizualizacja korzyści
  • 9.14. Prawdziwe obrazy
  • 9.15. Sporządź dobre materiały reklamowe
  • 9.16. Zalety i korzyści zaplanowanej prezentacji

    Witaj! Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się

    Co różni genialnych sprzedawców
    od nieudolnych akwizytorów?

    Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć.

    Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym:

    Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje?

    Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby?

    Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż?
    Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? 

    Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz:

    • jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu?
    • skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej?
    • jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?

     I tutaj dochodzimy do sedna. Nie wiem dokładnie, o ile procent możesz zwiększyć swoje wyniki sprzedaży, poznając "Klucz do umysłu klienta". Trudno określić mi, o ile częściej usłyszysz TAK podczas rozmów handlowych. Wiemy natomiast jedno. Posiadając umiejętność perfekcyjnego diagnozowania potrzeb swoich klientów, możesz wejść na zupełnie inny poziom:

    • wyników sprzedaży,
    • satysfakcji z pracy,
    • osiąganych dochodów .

      Posiadając tę jedną umiejętność, masz okazję zamykać tyle transakcji, ile chcesz. Wiesz dlaczego? Stosując zasady zawarte w książce "Klucz do umysłu klienta", to Ty prowadzisz, TY zadajesz pytania i wiesz, co w wypowiedzi Twojego rozmówcy może być wytrychem, który pozwoli Ci przeniknąć do jego umysłu. Zanim przejdziesz do formularza i rozpoczniesz przygodę z nowym stylem w sztuce sprzedaży, posłuchaj 

      Co wyróżnia tę książkę spośród innych publikacji
      na temat sprzedaży?

      Fundamentalna różnica to konkretnie jedna umiejętność opisana z najmniejszymi szczegółami. Jedna umiejętność, bez której tak naprawdę sprzedaż staje się loterią i szarpaniną z klientem. Tą umiejętnością jest sztuka perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta i dawania mu dokładnie tego, czego chce. Nie znajdziesz tu 50-stronicowych wstępów i niepotrzebnych nikomu opisów podstaw sprzedaży. Masz natomiast 172 strony o tym, jak z chirurgiczną precyzją docierać do czułych punktów w umyśle klienta. Punktów, w których decyzja z NIE zmienia się na TAK. 

       Po przeczytaniu książki "Klucz do umysłu klienta" :

      • dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta;
      • odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski, gdy postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpośredniej;
      • odkryjesz i dowiesz się, jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
      • poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzje;
      • stosując się do wskazówek autora, staniesz się mistrzem aktywnego słuchania, które pozwoli Ci sprzedawać jeszcze więcej;
      •  i wreszcie:

      •  zyskasz przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.

         Czy KLUCZ do umysłu klienta może mi pomóc
        w sprzedaży i negocjacjach?

        Myślę, że jeżeli nadal czytasz ten tekst, to jednym z pytań, które zadajesz sobie podświadomie, jest to, czy w Twoim przypadku, w Twojej branży ta idea się sprawdzi. Oto tylko kilka przykładów, gdzie wiedza zawarta w tej publikacji może wprowadzić Cię na inny poziom:

        • skuteczność w sprzedaży;
        • satysfakcja z pracy;
        • zarobki.

         Produkty finansowe – sprzedaż w tej branży to tak naprawdę delikatna sprawa. Tutaj wieloletnie sukcesy odnoszą tylko mistrzowie sprzedaży. Czy możesz im dorównać? Oczywiście. Wystarczy, żebyś robił to samo co oni w taki sam sposób. Opis tych procesów znajdziesz w książce. To właśnie m.in. ta branża pokazała, że perfekcyjne "odczytanie" klienta to sekret sprzedaży na zasadach WIN–WIN.

        Negocjacje z partnerami biznesowymi – jeżeli prowadzisz własny biznes, wiesz doskonale, że właśnie podczas negocjacji zapadają decyzje, które znacząco wpływają na sytuację finansową Twojej firmy. Wyobraź sobie, że podczas kolejnych rozmów to Ty będzie wiedział, jak słuchać i w jaki sposób odkryć, czego tak naprawdę chce Twój rozmówca. Gdy dodasz do tego umiejętność znalezienia słabych obszarów Twojego partnera w negocjacjach, masz tak naprawdę przed oczami wygraną w (prawie) każdych negocjacjach.





         Gdyby potrafił to każdy sprzedawca, to...

        Badania dowiodły, że potrzeby klienta różnią się o d tego, co ujawnia się rzeczywiście podczas rozmowy handlowej. Gdyby każdy sprzedawca potrafił zdiagnozować te potrzeby, mielibyśmy codziennie więcej sprzedanych produktów, usług itp. – problem w tym, że aby dotrzeć do tego, co chce naprawdę klient, musisz mieć klucz, wytrych, szyfr. Książka Jana Batorskiego pokazuje nie tylko, czym jest ten klucz, ale co najważniejsze, opisuje, jak zastosować tę wiedzę podczas rozmowy z klientem.

        Mirosław Skwarek, autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl

         Czy zatem można zamknąć (prawie) każdą transakcję
        i czerpać radość z sukcesu w sprzedaży?
        Może brzmi to niewiarygodnie, ale odpowiedź na to pytanie jest bliżej, niż myślisz, ta odpowiedź jest zawarta w tej książce. Dlaczego miałbyś nam wierzyć? Są przynajmniej dwa powody.


        Autor książki zajmuje się sprzedażą już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdził w warunkach rzeczywistej sprzedaży. Im częściej próbował, tym lepsze osiągał wyniki. Aż do momentu, w którym system diagnozowania potrzeb klienta mógł być opisany. Efekt ten otrzymujesz w postaci tej książki.

        Po drugie, gdybyśmy nie wiedzieli, że ta publikacja nie daje tego, co obiecuje, nie dawalibyśmy Ci 100% wiecznej gwarancji. Możesz po prostu sprawdzić tę książkę. Pomyśl w taki sposób. Przeczytaj tę publikację i daj sobie tydzień, dwa, miesiąc na zbadanie, czy tymi metodami dotrzesz do potrzeb klienta. Jeżeli nie zaczniesz częściej słyszeć: tak, chcę ten produkt, tak kupuję, jeżeli Twoje wyniki nie zmienią się, to po prostu napiszesz do nas, a my zwrócimy Ci zainwestowaną sumę.

         Ostateczne OSTRZEŻENIE!

        Mamy tylko dwie prośby. Przeczytaj tę książkę do końca i wypróbuj różne metody odczytywania potrzeb klienta. Stosuj tę wiedzę i sprawdzaj, co w Twoim przypadku przynosi efekt. Aha, muszę Cię ostrzec albo pocieszyć. W tej publikacji znajdziesz dziesiątki podpowiedzi oraz sposoby wpływania na różnych klientów. Na początku ta ilość rozwiązań może Cię przerazić, myślę jednak, że jeżeli zależy Ci na wynikach, z przyjemnością podejmiesz to wyzwanie. Zamów "Klucz do umysłu klienta" i zacznij sprzedawać więcej!



     

    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.