Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klucz do skutecznej komunikacji- Przemysław Pufal

04-03-2012, 18:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22.40 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 2098944309
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-03-2012 18:35:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł



- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Klucz do skutecznej komunikacji- Przemysław Pufal

"Klucz do skutecznej komunikacji"
Przemysław Pufal


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-418-6
ilość stron:
90
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 29,90

cena promocyjna:
22,40 zł
przesyłka: 0 zł




S
pis treści:

  • WSTĘP
  • BLOKADY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
  • Wydawanie rozkazów
  • Ostrzeganie, groźby
  • Kazania, moralizowanie
  • Doradzanie, proponowanie rozwiązań
  • Pouczanie, „logiczne argumenty”
  • Osądzanie, potępianie, krytykowanie
  • Przesadne chwalenie, wydawanie ocen pozytywnych
  • Wyzwiska, wyśmiewanie
  • Interpretowanie, diagnozowanie, analizowanie
  • Uspokajanie, okazywanie współczucia, pocieszanie
  • Wypytywanie, krzyżowy ogień pytań – pytania nieefektywne
  • Odwracanie uwagi, sarkazm, dowcipkowanie
  • Czego Jaś się nie nauczył
  • Nigdy nie mów nigdy Nigdy nie mów zawsze
  • Szlaban
  • A za moich czasów
  • Zgaduj-zgadula
  • Zawsze ja jestem winny!
  • Samoobwinianie się
  • Smurf Mądrala
  • Ty to nie on On to nie Ty
  • Brzydkie kaczątko
  • Naruszenie strefy
  • U nas pod celą
  • Nie czaruj!
  • Konkurs piękności
  • A teraz w lewo!
  • Wielkopolskie pytania
  • Co było a nie jest nie pisze się w rejestr
  • Etykietowanie, naznaczanie
  • Tak, tak
  • Podważanie dokonywanych wyborów
  • Czarownica!
  • A co Ty mi tu!
  • Głupie gadanie
  • Wyolbrzymianie
  • Bagatela
  • Albo - albo
  • Kozetka
  • Generalizowanie
  • Porównywanie
  • Wybiórcze słuchanie
  • Niedomówienie
  • Skupianie się na nieistotnych szczegółach
  • Szukanie winnego
  • CZYNNIKI UŁATWIAJĄCE KOMUNIKACJĘ
  • Słuchanie bierne
  • Odpowiedzi potakujące
  • Słowa „klucze"; zaproszenia do dalszej rozmowy
  • Aktywne słuchanie
  • Rozmowy kontrolowane, czyli kontekst osobowy rozmowy
  • Myśl przed, a nie po!
  • Cel! Pal!
  • Mów za siebie!
  • Rób innym dobrze!
  • Przerywać czy nie przerywać?
  • Czytanie w myślach zabronione!
  • Cisza!
  • Bla bla bla
  • Dobra rada starego dziada
  • Opanuj się!
  • Chip w głowie
  • Czuj bluesa!
  • Rządź!
  • Chodź w cudzych butach
  • Sprawdź, czy jesteś Kiepurą!
  • Ani kroku dalej!
  • Przymus bezpośredni
  • Nie, bo nie!
  • Powiedz, czego nie powiedziałeś
  • x P Płaszczyzna porozumienia ponad podziałami
  • Bądź artystą!
  • ?
  • Psycholog amator
  • Asertywność
  • Zdarta płyta
  • Krótka piłka
  • Ku pamięci!
  • Strzeż się tych ludzi
  • Wysokość IQ i kariera
  • Chcę! Muszę!
  • Jedziemy na wycieczkę
  • Rozbierz je!
  • Ładnie się różnić
  • Telefon – moja miłość
  • KOMUNIKACJA W ZWIĄZKU
  • Trochę pedagogiki
  • ZAKOŃCZENIE

    Jak rozmawiać, by uniknąć niepotrzebnych błędów
    i osiągnąć zamierzony efekt?

    "Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem, jak cukier czy kawa i zapłacę za tę umiejętność więcej, niż za jakąkolwiek inną pod słońcem." - John D. Rockefeller

    Prawie wszyscy twierdzą, że umieją rozmawiać, ale z doświadczeń i obserwacji wynika, że kłopoty w tej dziedzinie życia mają... prawie wszyscy. Nie potrafimy słuchać, panować nad tym co i jak mówimy, wreszcie - nie przykładamy się do tego, aby porozumiewać się skutecznie i nie krzywdzić przy tym innych. Nie jest to łatwe, ale da się tej sztuki NAUCZYĆ...

    Jak często komunikujesz się z innymi? Wyobraź sobie więc, jak wielką, pozytywną różnicę spowoduje w Twoim życiu opanowanie sztuki skutecznego komunikowania się z innymi ludźmi! Znany amerykański mówca motywacyjny - Tony Robbins powiedział, że jakość naszego życia sprowadza się do jakości naszych związków z innymi ludźmi. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakość tych związków jest właśnie KOMUNIKACJA.

    Książka „Klucz do skutecznej komunikacji”, która już za chwilę może być na Twoim dysku, powie Ci, czego należy unikać rozmawiając z innymi. Zawiera ona między innymi omówienie błędów, które popełniamy, a które skutkują brakiem porozumienia nawet w bardzo prostych sprawach. Dzięki zawartym w ebooku opisom i przykładom można je skutecznie wyeliminować i zmienić schemat porozumiewania się.

    "Książka„Klucz do skutecznej komunikacji” daje konkretne odpowiedzi na pytania zadawane przez osoby mające trudności w porozumiewaniu się i porozumieniu z osobami najbliższymi, współpracownikami i osobami, z którymi stykają się na co dzień."

    Dlaczego warto zdobyć wiedzę na temat skutecznego komunikowania się akurat z tej książki?

    • Wreszcie dowiesz się, od czego tak naprawdę zależą reakcje ludzi na Twoje słowa i jak nad tym panować. Jeśli widzisz, że Twoje słowa nie przynoszą oczekiwanych rezultatów - przeczytaj.
    • Wiedza z książki pozwoli Ci odkryć skuteczniejsze sposoby komunikowania się. Nawet jeśli wydaje Ci się, że dobrze się komunikujesz - zawsze możesz coś ulepszyć...
    • Poznasz, jak być asertywnym. Nie musisz się na wszystko zgadzać, ani też rezygnować ze swoich pragnień - dowiedz się , jak wyrażać swoje zdanie w sposób nie raniący innych i przynoszący odpowiednie skutki.
    • Napisana lekkim językiem książka zawiera całe mnóstwo bezcennych porad. Jestem przekonany, że zwróci Twoją uwagę na bardzo istotne szczegóły komunikacji, o których być może dotąd nie myślałeś.KRÓTKI FRAGMENT:

      Kazania, moralizowanie
      To również częsty grzech popełniany przez rodziców, ale również pracodawców. Dzieciaki muszą czasami znosić długie tyrady swoich rodziców, którzy sądzą, że jeśli walną kazanie to z pewnością syn czy córka będą grzeczniejsi.

      Z pewnością będą znudzeni.
      Autorytetem dla dzieci, a również dla osób dorosłych zostaje się z uwagi na nasze czyny, dokonania, a nie mądrowanie się, jacy to my jesteśmy... i tu wstaw najczęściej używane określenia, np. mądry, zaradny itd. Itp. Dzieciaki nie będą rozróżniały dobra od zła dlatego, że tylko powiesz im, co to jest. Przede wszystkim będą patrzyły na Twoje czyny i to, czy są one zgodne z tym, co mówisz. A jeśli tak nie będzie, to Twoje gadanie po próżnicy...

      Uwaga:

      Aby odnieść korzyści z tej książki nie wystarczy ją raz przeczytać. Utrwalenie wszelkich nawyków, także tych związanych z porozumiewaniem się, polega na ich wielokrotnym i poprawnym powtarzaniu. Opisy technik opisano w przystępny i zwarty sposób, więc powracanie do poszczególnych treści jest ułatwione.





BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.