|
|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 784 [zasłonięte] 174 (nie odpowiadam na sms-y)
gadu-gadu 12[zasłonięte]635
|
|
|
|
1. Zanim kupisz, możesz zapoznać się z darmowym fragmentem;
2. Nie musisz czekać na koniec aukcji, by dokonać zakupu, po prostu przyciśnij "Kup teraz";
3. Zakup potwierdź mailem, wpisując swój nick z Allegro;
4. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu);
5. Zostaniesz równiez poinformowany o przyjęciu wpłaty i wysłaniu książki;
6. Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;
7. Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztą kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;
8. Sprzedając, komentarz wystawiam jako drugi;
9. Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić z kontrahentem;
10. Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, wystarczy, że odeślesz książkę na adres wydawnictwa (z informacją o powodzie zwrotu, podając również swoje dane osobowe i korespondencyjne): Złote Myśli Sp. z o.o.; ul. Daszyńskiego 5; 44-100 Gliwice;
Żeby tego uniknąć zapoznaj się z darmowym fragmentem napisz do mnie mail
UWAGA!!! Każdą wiadomość podpisuj swoim nickiem Allegro
|
|
|
|
Wpłaty wyłącznie przedpłata na konto
Na moich aukcjach koszt przesyłki gratis
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;
|
|
|
"Klucz do skutecznej komunikacji" Przemysław Pufal
wydawca: Złote Myśli ISBN [zasłonięte]978-8382-418-6 ilość stron: 90 książka drukowana okładka: miękka stan: nowa cena rynkowy: 29,90 zł nasza cena: 22,43 zł przesyłka gratis
Spis treści:
- WSTĘP
- BLOKADY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
- Wydawanie rozkazów
- Ostrzeganie, groźby
- Kazania, moralizowanie
- Doradzanie, proponowanie rozwiązań
- Pouczanie, „logiczne argumenty”
- Osądzanie, potępianie, krytykowanie
- Przesadne chwalenie, wydawanie ocen pozytywnych
- Wyzwiska, wyśmiewanie
- Interpretowanie, diagnozowanie, analizowanie
- Uspokajanie, okazywanie współczucia, pocieszanie
- Wypytywanie, krzyżowy ogień pytań – pytania nieefektywne
- Odwracanie uwagi, sarkazm, dowcipkowanie
- Czego Jaś się nie nauczył
- Nigdy nie mów nigdy Nigdy nie mów zawsze
- Szlaban
- A za moich czasów
- Zgaduj-zgadula
- Zawsze ja jestem winny!
- Samoobwinianie się
- Smurf Mądrala
- Ty to nie on On to nie Ty
- Brzydkie kaczątko
- Naruszenie strefy
- U nas pod celą
- Nie czaruj!
- Konkurs piękności
- A teraz w lewo!
- Wielkopolskie pytania
- Co było a nie jest nie pisze się w rejestr
- Etykietowanie, naznaczanie
- Tak, tak
- Podważanie dokonywanych wyborów
- Czarownica!
- A co Ty mi tu!
- Głupie gadanie
- Wyolbrzymianie
- Bagatela
- Albo - albo
- Kozetka
- Generalizowanie
- Porównywanie
- Wybiórcze słuchanie
- Niedomówienie
- Skupianie się na nieistotnych szczegółach
- Szukanie winnego
- CZYNNIKI UŁATWIAJĄCE KOMUNIKACJĘ
- Słuchanie bierne
- Odpowiedzi potakujące
- Słowa „klucze"; zaproszenia do dalszej rozmowy
- Aktywne słuchanie
- Rozmowy kontrolowane, czyli kontekst osobowy rozmowy
- Myśl przed, a nie po!
- Cel! Pal!
- Mów za siebie!
- Rób innym dobrze!
- Przerywać czy nie przerywać?
- Czytanie w myślach zabronione!
- Cisza!
- Bla bla bla
- Dobra rada starego dziada
- Opanuj się!
- Chip w głowie
- Czuj bluesa!
- Rządź!
- Chodź w cudzych butach
- Sprawdź, czy jesteś Kiepurą!
- Ani kroku dalej!
- Przymus bezpośredni
- Nie, bo nie!
- Powiedz, czego nie powiedziałeś
- x P Płaszczyzna porozumienia ponad podziałami
- Bądź artystą!
- ?
- Psycholog amator
- Asertywność
- Zdarta płyta
- Krótka piłka
- Ku pamięci!
- Strzeż się tych ludzi
- Wysokość IQ i kariera
- Chcę! Muszę!
- Jedziemy na wycieczkę
- Rozbierz je!
- Ładnie się różnić
- Telefon – moja miłość
- KOMUNIKACJA W ZWIĄZKU
- Trochę pedagogiki
- ZAKOŃCZENIE
Jak rozmawiać, by uniknąć niepotrzebnych błędów i osiągnąć zamierzony efekt?
"Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem, jak cukier czy kawa i zapłacę za tę umiejętność więcej, niż za jakąkolwiek inną pod słońcem." - John D. Rockefeller
Prawie wszyscy twierdzą, że umieją rozmawiać, ale z doświadczeń i obserwacji wynika, że kłopoty w tej dziedzinie życia mają... prawie wszyscy. Nie potrafimy słuchać, panować nad tym co i jak mówimy, wreszcie - nie przykładamy się do tego, aby porozumiewać się skutecznie i nie krzywdzić przy tym innych. Nie jest to łatwe, ale da się tej sztuki NAUCZYĆ...
Jak często komunikujesz się z innymi? Wyobraź sobie więc, jak wielką, pozytywną różnicę spowoduje w Twoim życiu opanowanie sztuki skutecznego komunikowania się z innymi ludźmi! Znany amerykański mówca motywacyjny - Tony Robbins powiedział, że jakość naszego życia sprowadza się do jakości naszych związków z innymi ludźmi. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakość tych związków jest właśnie KOMUNIKACJA.
Książka "Klucz do skutecznej komunikacji" , która już za chwilę może być na Twoim dysku, powie Ci, czego należy unikać rozmawiając z innymi. Zawiera ona między innymi omówienie błędów, które popełniamy, a które skutkują brakiem porozumienia nawet w bardzo prostych sprawach. Dzięki zawartym w książce opisom i przykładom można je skutecznie wyeliminować i zmienić schemat porozumiewania się.
Dlaczego warto zdobyć wiedzę na temat skutecznego komunikowania się akurat z tej książki?
- Wreszcie dowiesz się, od czego tak naprawdę zależą reakcje ludzi na Twoje słowa i jak nad tym panować. Jeśli widzisz, że Twoje słowa nie przynoszą oczekiwanych rezultatów - przeczytaj.
- Wiedza z ebooka pozwoli Ci odkryć skuteczniejsze sposoby komunikowania się. Nawet jeśli wydaje Ci się, że dobrze się komunikujesz - zawsze możesz coś ulepszyć...
- Poznasz, jak być asertywnym. Nie musisz się na wszystko zgadzać, ani też rezygnować ze swoich pragnień - dowiedz się , jak wyrażać swoje zdanie w sposób nie raniący innych i przynoszący odpowiednie skutki.
- Napisana lekkim językiem książka zawiera całe mnóstwo bezcennych porad. Jestem przekonany, że zwróci Twoją uwagę na bardzo istotne szczegóły komunikacji, o których być może dotąd nie myślałeś.
KRÓTKI FRAGMENT:
Kazania, moralizowanie To również częsty grzech popełniany przez rodziców, ale również pracodawców. Dzieciaki muszą czasami znosić długie tyrady swoich rodziców, którzy sądzą, że jeśli walną kazanie to z pewnością syn czy córka będą grzeczniejsi.
Z pewnością będą znudzeni. Autorytetem dla dzieci, a również dla osób dorosłych zostaje się z uwagi na nasze czyny, dokonania, a nie mądrowanie się, jacy to my jesteśmy... i tu wstaw najczęściej używane określenia, np. mądry, zaradny itd. Itp. Dzieciaki nie będą rozróżniały dobra od zła dlatego, że tylko powiesz im, co to jest. Przede wszystkim będą patrzyły na Twoje czyny i to, czy są one zgodne z tym, co mówisz. A jeśli tak nie będzie, to Twoje gadanie po próżnicy...
Uwaga:
Aby odnieść korzyści z tej książki nie wystarczy go raz przeczytać. Utrwalenie wszelkich nawyków, także tych związanych z porozumiewaniem się, polega na ich wielokrotnym i poprawnym powtarzaniu. Opisy technik opisano w przystępny i zwarty sposób, więc powracanie do poszczególnych treści jest ułatwione.
Nie zwlekaj!!!
- na życzenie przesyłam darmowy fragment
w formie elektronicznej
- tuż po wpłacie przesyłam gratisowo pełną wersję elektroniczną
- 100% gwarancja zwrotu w ciągu 10 dni!!!
BONUS Nie przegap okazji!!! Zainwestuj w siebie i wprowadź nową jakość do swojego życia Pamiętaj, że możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji i zwrócić książkę w ciągu 10 dni!!! Możesz też zapoznać się z darmowym fragmentem zanim dokonasz zakupu. PAMIETAJ!!! Na moich aukcjach kupujesz książki nowe w idealnym stanie. Teraz, kiedy znasz już wszystkie korzyści wynikające z zakupów na moich aukcjach, serdecznie zapraszam do kupna, gwarantując rzetelną obsługę. Nie zwlekaj, dołącz do zadowolonych klientów
|
|