Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KLUCZ DO MARKETINGU -J.SUTHERLAND-PWN

13-03-2012, 11:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13.95 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2118823354
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 20    Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-03-2012 12:25:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


KLUCZ DO MARKETINGU -J.SUTHERLAND-PWN



Oprawa: Miękka
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 350
Rok wydania: 2009

 



Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
* rysunki i schematy;
* wszechstronny indeks;
* słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!