Witam.Na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania klocki hamulcowe przód firmy EBC
locki hamulcowe ULTIMAX o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4)
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.
Wysokiej jakości produkt w rozsądnej cenie!!!!
Numer katalogowy |
341[zasłonięte]60356 , 341[zasłonięte]60532 , 21677 |
Zastosowanie |
ZASTOSOWANIE :
BMW 5 (E39)
|
|
520 i (1996.01 - 2000.09); 1991 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos; M 52 B (20 6 S4) |
|
|
|
525 tds (1996.01 - 2003.06); 2503 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.) |
|
|
|
523 i (1995.11 - 2000.09); 2494 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: M 52 B 25 (Vanos) |
|
|
|
528 i (1995.11 - 2000.09); 2793 ccm - 193 KM/142 kW; Silnik: M 52 B 28 |
|
|
|
535 i (1996.04 - 1999.03); 3498 ccm - 235 KM/173 kW; Silnik: M 62 B (35 8 S1) |
|
|
|
525 td (1997.01 - 2003.06); 2497 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: M 51 D 25 |
|
|
|
530 d (1998.08 - 2000.09); 2926 ccm - 184 KM/135 kW; Silnik: M 57 D 30 |
|
|
|
520 i (1999.04 - 2003.06); 1991 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos |
|
|
|
520 d (2000.02 - 2003.06); 1951 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: M 47 D 20; M47204D1 |
|
|
|
525 d (2000.02 - 2003.06); 2497 ccm - 163 KM/120 kW; Silnik: M57256D1 |
|
|
|
520 i (2000.09 - 2003.06); 2171 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: M 54 B 22 |
|
|
|
525 i (2000.09 - 2003.06); 2494 ccm - 192 KM/141 kW; Silnik: M54256S5 |
|
BMW 5 Touring (E39)
|
|
520 i (1997.01 - 2000.09); 1991 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos; M 52 B (20 6 S4) |
|
|
|
523 i (1997.01 - 2000.09); 2494 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: M 52 B 25 (Vanos) |
|
|
|
528 i (1997.01 - 2000.09); 2793 ccm - 193 KM/142 kW; Silnik: M 52 B 28 |
|
|
|
530 d (1998.08 - 2000.09); 2926 ccm - 184 KM/135 kW; Silnik: M 57 D 30 |
|
|
|
525 tds (1997.03 - 2004.05); 2503 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.) |
|
|
|
520 i (1999.04 - 2004.05); 1991 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos |
|
|
|
520 d (2000.02 - 2003.09); 1951 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: M 47 D 20; M47204D1 |
|
|
|
525 d (2000.02 - 2004.05); 2497 ccm - 163 KM/120 kW; Silnik: M57256D1 |
|
|
|
520 i (2000.09 - 2004.05); 2171 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: M 54 B 22 |
|
|
|
525 i (2000.09 - 2004.05); 2494 ccm - 192 KM/141 kW; Silnik: M54256S5 |
|
EBC ULTIMAX
Dla klientów niezbyt wymagających oraz używających swojego samochodu do codziennej jazdy proponujemy klocki serii standardowej odpowiadającej jakością klockom fabrycznym (OEM), są one najlepszym rozwiązaniem w najniższej cenie, zapewniając klientowi bardzo dobrą skuteczność hamowania.

EBC GREEN
Stosujemy dla klientów, którzy od swojego samochodu wymagają nie tylko dobrego przyspieszenia, ale także skuteczniejszych hamulców, które nie zawiodą go w trudnych sytuacjach na naszych Polskich drogach. Są to klocki typowo tuningowe o bardzo dużej wytrzymałości na ścieranie, a żywotność takiego klocka wzrosła nawet do 60 % w stosunku do seryjnych klocków. Klocki serii zielonej hamują od zimnych hamulców i wytrzymują temperatury do 650 st. C.

EBC RED
Najlepszy produkt dla najbardziej wymagającego klienta. Często stosowane do wyścigów asfaltowych oraz 1/4 mili. Klocki ceramiczne o podwyższonej odporności na temperatury do 750 st. C. Seria tuningowa o najlepszych parametrach hamowania, klocek bardziej miękki w porównaniu do serii GREEN. Stosowane do marek samochodów takich jak SUBARU, AUDI, FORD, BMW, VW i wielu innych.

EBC YELLOW
Klocki performance stosowane w samochodach cięższych o dużych mocach typu Audi A8, RS4-6, ASTON MARTIN, BMW, CHRYSLER 300C, DODGE, FERRARI, JAGUAR, LAMBORGHINI, MASERATI. Mają również zastosowanie w rajdach na krótkich i średnich dystansach.

PEŁNA OFERTA TARCZ HAMULCOWYCH
Skuteczność hamowania wzrasta nawet o 30-40 % w stosunku do standardowych tarcz. Tarcze te są produktem typowo tuningowym zapewniającym nie tylko lepsze hamowanie, ale także skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłów podczas hamowania. Dodatkowo tarcze pokryte są warstwą ocynku, które zapobiegają korozji.
Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,[zasłonięte],1999,2000,2001 aż do dziś! Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650OC powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150OC, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń.
W RAZIE WĄTPLIWOŚCI CO DO ZASTOSOWANIA PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY!!!
Towar fabrycznie NOWY!!!!Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub FV. Każdy towar objęty GWARANCJA PRODUCENTA!!!!
TELEFON KONTAKTOWY :
   501 [zasłonięte] 662
511 [zasłonięte] 15 15
POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE NOWE CZĘŚCI DO RÓŻNYCH MODELI AUT - ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA INNYCH NASZYCH AUKCJI W SERWISIE ALLEGRO |
Dane techniczne |
|
|