Przedpłata na konto
02 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5200023 [zasłonięte] 253831Za pobraniem (tylko po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym)
Odbiór osobisty na terenie KOSTRZYNA WLKP (tylko po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym!)Wysyłka:PACZKI DO 10 KG
PRZEDPŁATA NA KONTO 15,90 ZŁ
PACZKA POBRANIOWA 21,90 ZŁ
PACZKI POWYŻEJ 10 KG
PRZEDPŁATA NA KONTO 19,00 ZŁ
PACZKA POBRANIOWA 27,00 ZŁ
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT |
Serdecznie witam Państwa na naszej aukcji
Przedmiotem aukcji są nowe klocki hamulcowe firmy EBC BRAKES.
DP1322
WERSJA ULTIMAX
Klocki hamulcowe ULTIMAX o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4)
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.
ZASTOSOWANIE:
Oś Przednia
Oś przednia
BMW 3 (E36) 316 i (1990.09 - 1993.09) 1596 ccm - 100 KM/73 kW Silnik: M 40 B 16 (Kat.) 316 i (1993.07 - 1998.02) 1596 ccm - 102 KM/75 kW Silnik: M 43 B 16 318 i (1990.12 - 1993.10) 1796 ccm - 113 KM/83 kW Silnik: M 40 B 18 (Kat.) 318 is (1993.03 - 1997.09) 1796 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 42 B 18 320 i (1990.09 - 1998.02) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 50 B (20 6 S1) 325 i (1990.09 - 1995.09) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M 50 B 25; M 50 B 25 (Vanos) 325 td (1991.09 - 1998.02) 2497 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: M 51 D 25 325 tds (1993.05 - 1998.02) 2503 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: M 51 D 25 (Inter.) 318 tds (1995.01 - 1998.02) 1665 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: M 41 D 18 (Inter.) 328 i (1995.01 - 1998.02) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 323 i 2.5 (1995.03 - 1998.02) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 318 i (1993.10 - 1998.02) 1796 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: M 43 B 18 318 is (1995.09 - 1998.02) 1895 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 44 B 19 316 i (1990.09 - 1993.09) 1596 ccm - 102 KM/75 kW Silnik: M 40 B 16
BMW 3 (E46) 318 i (1998.02 - 2001.09) 1895 ccm - 118 KM/87 kW Silnik: M 43 B 19 328 i (1998.02 - 2000.06) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 320 d (1998.04 - 2001.09) 1951 ccm - 136 KM/100 kW Silnik: M 47 D 20; M47204D1 323 i (1998.03 - 2000.09) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 320 i (1998.03 - 2000.09) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 316 i (1998.09 - 2005.02) 1895 ccm - 105 KM/77 kW Silnik: M43164E3 320 i (2000.09 - 2005.02) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M54226S1 325 i (2000.09 - 2005.02) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 325 xi (2000.09 - 2005.02) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 316 i (2000.04 - 2005.02) 1596 ccm - 105 KM/77 kW Silnik: M 43 B 16 (16 4 E3) 318 i (2001.09 - 2005.02) 1995 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: N 42 B 20 320 d (2001.09 - 2005.02) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M47N204D4 318 d (2001.09 - 2003.03) 1951 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M47204D1 316 i (2002.02 - 2005.02) 1796 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N 42 B 18 318 d (2003.03 - 2005.02) 1995 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M47N204D4 316 i (2002.06 - 2005.02) 1596 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N45B16A
BMW 3 Compact (E36) 316 i (1994.03 - 2000.08) 1596 ccm - 102 KM/75 kW Silnik: M 43 B 16 318 tds (1995.01 - 2000.08) 1665 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: M 41 D 18 (Inter.) 318 ti (1994.11 - 1995.08) 1796 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 42 B 18 318 ti (1995.07 - 2000.08) 1895 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 44 B 19 323 ti (1997.08 - 2000.08) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 316 g (1995.12 - 2000.08) 1596 ccm - 102 KM/75 kW 316 i (1998.12 - 2000.08) 1895 ccm - 105 KM/77 kW Silnik: M43164E3
BMW 3 Compact (E46) 316 ti (2001.06 - 2005.02) 1796 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N 42 B 18 325 ti (2001.06 - 2005.02) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 318 ti (2001.09 - 2005.02) 1995 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: N 42 B 20 320 td (2001.09 - 2005.02) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M47N204D4 318 td (2003.03 - 2005.02) 1995 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: M47N204D4
BMW 3 coupe (E36) 318 is (1992.03 - 1995.10) 1796 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 42 B 18 320 i (1992.03 - 1999.04) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 325 i (1992.03 - 1999.04) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos); M 50 B 25 (Vanos) 316 i (1993.09 - 1999.04) 1596 ccm - 102 KM/75 kW Silnik: M 43 B 16 328 i (1995.01 - 1999.04) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 318 is (1995.09 - 1999.04) 1895 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 44 B 19 323 i 2.5 (1995.03 - 1999.04) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos)
BMW 3 coupe (E46) 323 Ci (1999.04 - 2000.09) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 328 Ci (1999.04 - 2000.06) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 320 Ci (1999.08 - 2000.09) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S4) 318 Ci (1999.11 - 2001.09) 1895 ccm - 118 KM/87 kW Silnik: M 43 B 19 320 Ci (2000.09 - ???) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M54226S1 325 Ci (2000.09 - ???) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 316 Ci (2000.04 - ???) 1596 ccm - 105 KM/77 kW Silnik: M 43 B 16 (16 4 E3) 318 Ci (2001.09 - ???) 1995 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: N 42 B 20 320 Cd (2003.11 - ???) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M47N204D4 316 Ci (2002.06 - ???) 1596 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N45B16A
BMW 3 kabriolet (E36) 320 i (1993.12 - 1999.04) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 325 i (1993.03 - 1995.03) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M 50 B 25 318 i (1994.01 - 1999.04) 1796 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: M 43 B 18 328 i (1995.03 - 1999.04) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 323 i 2.5 (1995.06 - 1999.04) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos)
BMW 3 kabriolet (E46) 323 Ci (2000.04 - 2000.09) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 320 Ci (2000.09 - ???) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 54 B 22; M54226S1 325 Ci (2000.09 - ???) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 318 Ci (2001.09 - ???) 1995 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: N 42 B 20 320 Cd (2005.02 - ???) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M47N204D4 318 Ci (2005.02 - ???) 1995 ccm - 150 KM/110 kW
BMW 3 Touring (E36) 320 i (1995.01 - 1999.10) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 328 i (1995.01 - 1999.10) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 318 tds (1995.01 - 1999.10) 1665 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: M 41 D 18 (Inter.) 325 tds (1995.01 - 1999.10) 2503 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: M 51 D 25 (Inter.) 323 i 2.5 (1995.09 - 1999.10) 2494 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 52 B 25 (Vanos) 318 i (1995.07 - 1999.10) 1796 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M 43 B 18 316 i (1996.01 - 1999.10) 1596 ccm - 102 KM/75 kW Silnik: M 43 B 16
BMW 3 Touring (E46) 320 i (1999.10 - 2000.09) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 318 i (1999.10 - 2001.09) 1895 ccm - 118 KM/87 kW Silnik: M 43 B 19 328 i (1999.10 - 2000.06) 2793 ccm - 193 KM/142 kW Silnik: M 52 B 28 320 d (2000.03 - 2001.09) 1951 ccm - 136 KM/100 kW Silnik: M 47 D 20; M47204D1 320 i (2000.09 - ???) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M54226S1 325 i (2000.09 - ???) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 325 xi (2000.09 - ???) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 320 d (2001.09 - ???) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M47N204D4 318 i (2001.09 - ???) 1995 ccm - 143 KM/105 kW Silnik: N 42 B 20 316 i (2002.03 - ???) 1796 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N 42 B 18 318 d (2002.03 - ???) 1951 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: M47204D1 318 d (2003.03 - ???) 1995 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M47N204D4 316 i (2002.06 - ???) 1596 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: N45B16A
BMW Z3 1.9 (1995.10 - 1999.03) 1895 ccm - 140 KM/103 kW Silnik: M 44 B 19 1.8 (1995.10 - 1998.10) 1796 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M 43 B 18 2.8 (1997.04 - 2000.06) 2793 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M 52 B 28 1.9 (1998.07 - ???) 1895 ccm - 118 KM/87 kW Silnik: M 43 B 19; M43194E1 2.0 (1999.04 - ???) 1991 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos 1.9 (1999.01 - ???) 1895 ccm - 116 KM/85 kW Silnik: M43194E1 3.0 (2000.06 - ???) 2979 ccm - 231 KM/170 kW Silnik: M54306S3 2.2 (2000.08 - ???) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M 54 B 22; M54226S1
BMW Z3 coupe 2.8 (1997.07 - 2000.06) 2793 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M 52 B 28 3.0 (2000.06 - ???) 2979 ccm - 231 KM/170 kW Silnik: M54306S3
BMW Z4 (E85) 3.0 i (2003.02 - ???) 2979 ccm - 231 KM/170 kW Silnik: M54306S3 2.5 i (2003.02 - ???) 2494 ccm - 192 KM/141 kW Silnik: M54256S5 2.2 i (2003.10 - ???) 2171 ccm - 170 KM/125 kW Silnik: M54226S1 2.0 i (2005.04 - ???) 1995 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: N46B20A 2.5 i (2006.01 - ???) 2497 ccm - 177 KM/130 kW Silnik: N52B25A 2.5 si (2006.01 - ???) 2497 ccm - 218 KM/160 kW Silnik: N52B25A
Opis : Grubość [mm]: 17,3 Szerokość [mm]: 123 Wysokość [mm]: 45
NA INNEJ AUKCJI ZESTAW NA OS TYLNIĄ
W BIEŻĄCEJ SPRZEDAŻY PEŁNA OFERTA TARCZ I KLOCKÓW HAMULCOWYCH
EBC ULTIMAX
Dla klientów niezbyt wymagających oraz używających swojego samochodu do codziennej jazdy proponujemy klocki serii standardowej odpowiadającej jakością klockom fabrycznym (OEM), są one najlepszym rozwiązaniem w najniższej cenie, zapewniając klientowi bardzo dobrą skuteczność hamowania.
EBC GREEN
Stosujemy dla klientów, którzy od swojego samochodu wymagaj ą nie tylko dobrego przyspieszenia, ale także skuteczniejszych hamulców, które nie zawiodą go w trudnych sytuacjach na naszych Polskich drogach. Są to klocki typowo tuningowe o bardzo dużej wytrzymałości na ścieranie, a żywotność takiego klocka wzrosła nawet do 60 % w stosunku do seryjnych klocków. Klocki serii zielonej hamują od zimnych hamulców i wytrzymują temperatury do 650 st. C.
EBC RED
Najlepszy produkt dla najbardziej wymagającego klienta. Często stosowane do wyścigów asfaltowych oraz 1/4 mili. Klocki ceramiczne o podwyższonej odporności na temperatury do 750 st. C. Seria tuningowa o najlepszych parametrach hamowania, klocek bardziej miękki w porównaniu do serii GREEN. Stosowane do marek samochodów takich jak SUBARU, AUDI, FORD, BMW, VW i wielu innych.
EBC YELLOW
Klocki performance stosowane w samochodach ci ęższych o dużych mocach typu Audi A8, RS4-6, ASTON MARTIN, BMW, CHRYSLER 300C, DODGE, FERRARI, JAGUAR, LAMBORGHINI, MASERATI. Mają również zastosowanie w rajdach na krótkich i średnich dystansach.
PEŁNA OFERTA TARCZ HAMULCOWYCH
Skuteczność hamowania wzrasta nawet o 30-40 % w stosunku do standardowych tarcz. Tarcze te są produktem typowo tuningowym zapewniającym nie tylko lepsze hamowanie, ale także skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłów podczas hamowania. Dodatkowo tarcze pokryte są warstwą ocynku, które zapobiegają korozji.
Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,[zasłonięte],1999,2000,2001 aż do dziś! Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650OC powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150OC, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń.
|