|
RH-TRW GROUP
RoadHouse to marka należąca do grupy TRW Chassis System. Oferta obejmuje pełną linię klocków hamulcowych, szczęk a także zestawów naprawczych szczęk hamulcowych. Zestawy zawierają szczęki, cylinderki, oraz rozpieraki - najbardziej poszukiwany element wśród mechaników.
RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków.
Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.
Dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów.
Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko.
Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego mają równie duże znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.
Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. wypalanie = scorching.
W zasadzie każdy wie, że proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas.
ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co gwarantuje jednakowa skuteczność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne.
Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym.
Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. Jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców.
Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE
PRZEDMIOT AUKCJI
Klocki hamulcowe komplet na PRZÓD
298700
TARCZE PROSTO OD PRODUCENTA
Towar NOWY z gwarancją
paragon lub faktura
>>>>KATALOG DOBORU ROADHOUSE<<<<
Zastosowanie:
Marka Model Silnik Rocznik NISSAN MICRA C+C (K12) 1.4 16V 2005/08 -> / NISSAN MICRA C+C (K12) 1.6 160 SR 2005/08 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.0 16V 2003/01 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V 2003/01 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V 2003/01 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.4 16V 2003/01 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.5 DCI 2003/01 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.5 DCI 2003/09 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.5 DCI 2005/06 -> / NISSAN MICRA III (K12) 1.5 DCI 2005/06 -> / NISSAN MICRA III (K12) 160 SR 2005/05 -> / NISSAN NOTE (E11) 1.4 2006/03 -> / NISSAN NOTE (E11) 1.5 DCI 2006/03 -> / NISSAN NOTE (E11) 1.5 DCI 2006/03 -> / NISSAN NOTE (E11) 1.5 DCI 2008/07 -> / NISSAN NOTE (E11) 1.6 2006/03 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.2 16V 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.2 16V 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.2 16V HI-FLEX 2008/07 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P) 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.5 DCI (KR0F) 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.5 DCI (KR0G) 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.5 DCI (KR0H) 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.5 DCI (KR1C, KR1N) 2008/02 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.6 16V 2008/11 -> / RENAULT CLIO GRANDTOUR (KR0/1_) 1.6 16V (KR0B) 2008/02 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 2005/10 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2007/05 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V HI-FLEX 2008/07 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (B/CR1J, B/CR1Q) 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI 2005/05 -> 2006/10 RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI (BR0H, CR0H) 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI (BR17, CR17) 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI (BR1C, CR1C) 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 DCI (C/BR1G) 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V 2005/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT 2009/06 -> / RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V 2006/09 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.2 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.2 2005/05 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, JP0C, JP0K) 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.2 16V 2007/05 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.2 16V HI-FLEX 2008/10 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J) 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.5 DCI (FP0E, JP0E) 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.5 DCI (FP0F, JP0F) 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.5 DCI (FP0G, JP0G) 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.5 DCI (JP02) 2007/05 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.5 DCI (JP0G, JP0H) 2005/05 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.6 2004/12 -> / RENAULT MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP0B) 2004/12 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.2 (CN0D) 2007/03 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.2 16V (CN0A) 2007/03 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.2 TURBO (CN0C) 2007/03 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.5 DCI (CN0E) 2007/03 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.5 DCI (CN0U) 2008/04 -> / RENAULT TWINGO (CN0_) 1.6 RS (CN0R) 2008/05 -> /
Przykładowe zdjęcia towaru:
|
|