Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KLOCKI PRZÓD NISSAN MICRA NOTE TWINGO CLIO MODUS

20-01-2014, 19:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 78 zł     
Użytkownik eurojapancars_pl
numer aukcji: 3814252145
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-01-2014 18:32:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona

 
 
 
 

 

RH-TRW GROUP

RoadHouse to marka należąca do grupy TRW Chassis System. Oferta obejmuje pełną linię klocków hamulcowych, szczęk a także zestawów naprawczych szczęk hamulcowych. Zestawy zawierają szczęki, cylinderki, oraz rozpieraki - najbardziej poszukiwany element wśród mechaników. 

RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków.

 

Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.
  

Dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych dedykowanych do konkretnego samochodu, a jednocześnie  zgodnych z wymaganiami OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i obecnie poza segmentem OE stosuje je tylko kilku producentów.

 

Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C , a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy mają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Jednak materiał cierny to nie wszystko.

 

Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe elementy klocka hamulcowego mają równie duże znaczenie. Precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytą mocującą, a materiałem ciernym.

 

Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które zwiększają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka cieplna tzw. wypalanie = scorching.

 

 

W zasadzie każdy wie, że proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co powoduje likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na koszty i czas.

ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś”, co gwarantuje jednakowa skuteczność hamowania w całym okresie użytkowania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne.


Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście firmy ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymagania tarczom hamulcowym.

Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie parametry pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. Jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie precyzyjna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego użycia hamulców.

Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% prędkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na wytrzymałość, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. Mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE 


   

  PRZEDMIOT AUKCJI 

Klocki hamulcowe komplet na PRZÓD

298700

 TARCZE PROSTO OD PRODUCENTA 

Towar NOWY z gwarancją 

paragon lub faktura 

 


 

>>>>KATALOG DOBORU ROADHOUSE<<<<




 

Zastosowanie:

       
          

Marka    Model    Silnik    Rocznik
NISSAN    MICRA C+C (K12)    1.4 16V    2005/08 ->     /
NISSAN    MICRA C+C (K12)    1.6 160 SR    2005/08 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.0 16V    2003/01 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.2 16V    2003/01 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.2 16V    2003/01 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.4 16V    2003/01 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.5 DCI    2003/01 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.5 DCI    2003/09 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.5 DCI    2005/06 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    1.5 DCI    2005/06 ->     /
NISSAN    MICRA III (K12)    160 SR    2005/05 ->     /
NISSAN    NOTE (E11)    1.4    2006/03 ->     /
NISSAN    NOTE (E11)    1.5 DCI    2006/03 ->     /
NISSAN    NOTE (E11)    1.5 DCI    2006/03 ->     /
NISSAN    NOTE (E11)    1.5 DCI    2008/07 ->     /
NISSAN    NOTE (E11)    1.6    2006/03 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.2 16V    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.2 16V    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.2 16V  HI-FLEX    2008/07 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.2 16V (KR0P)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.5 DCI (KR0F)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.5 DCI (KR0G)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.5 DCI (KR0H)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.5 DCI (KR1C, KR1N)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.6 16V    2008/11 ->     /
RENAULT    CLIO GRANDTOUR (KR0/1_)    1.6 16V (KR0B)    2008/02 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2    2005/10 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2 16V    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2 16V    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2 16V    2007/05 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2 16V  HI-FLEX    2008/07 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.2 16V (B/CR1J, B/CR1Q)    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.4 16V    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI    2005/05 -> 2006/10
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI (BR0H, CR0H)    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI (BR17, CR17)    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI (BR1C, CR1C)    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.5 DCI (C/BR1G)    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.6 16V    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.6 16V    2005/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    1.6 16V GT    2009/06 ->     /
RENAULT    CLIO III (BR0/1, CR0/1)    2.0 16V    2006/09 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.2    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.2    2005/05 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.2  (FP0C, FP0K, JP0C, JP0K)    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.2 16V    2007/05 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.2 16V  HI-FLEX    2008/10 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.4  (JP01, JP0J)    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.5 DCI (FP0E, JP0E)    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.5 DCI (FP0F, JP0F)    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.5 DCI (FP0G, JP0G)    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.5 DCI (JP02)    2007/05 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.5 DCI (JP0G, JP0H)    2005/05 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.6    2004/12 ->     /
RENAULT    MODUS (F/JP0_)    1.6  (JP0B)    2004/12 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.2  (CN0D)    2007/03 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.2 16V (CN0A)    2007/03 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.2 TURBO (CN0C)    2007/03 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.5 DCI (CN0E)    2007/03 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.5 DCI (CN0U)    2008/04 ->     /
RENAULT    TWINGO (CN0_)    1.6 RS (CN0R)    2008/05 ->     /






       


      

   

 

Przykładowe zdjęcia towaru:

 

 

  

 


 

 

 
  [zasłonięte]@eurojapancars.pl

 

   

tel: [zasłonięte]661-73-73

(012) [zasłonięte]341-60

Czynne:

pn-pt  8:oo - 18:oo
sob    9:oo - 13:oo

 

 

      Nie jesteś pewnien

NIE LICYTUJ !!!

 Po zalicytowaniu prosimy o potwierdzenie udziału w aukcji.
W przypadku jeśli potrzebujesz FV lub adres wysyłki ma być inny - niezwłocznie poinformuj nas o tym mailem, lub telefonicznie.

Na wpłatę czekamy  7 dni

Odbiór osobisty: ul.Dauna 110  Kraków
(po uprzednim ustaleniu)

 

Na terenia PODGÓRZA dostawa KURIEREM 10 zł

(minimalna wartość zamówienia 150 zł)

Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do twojego smochodu najpierw zapytaj sprzedawcę

tel: [zasłonięte]661-73-73
(012) [zasłonięte]341-60

 

Euro Japan Cars


ul. Dauna 110
30-629 Kraków
 

 

02 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]6880001 [zasłonięte] 148776

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Zakupiony towar wysyłamy firmą kurierską

Od poniedziałku do piątku
do godziny 15:00

  

 

 


 

 

 
 
 
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie,
powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).