| | | | | | PRZEDMIOT AUKCJI | Uwaga! Podana cena dotyczy kompletu klocków na całą oś (koło lewe i prawe). | klocki hamulcowe przednie EBC STANDARD DP1004 | Zamieszczony obrazek jest zdjęciem poglądowym i może przedstawiać klocki do innego auta. | | | | OPIS PRODUKTU | | | Grupa EBC Brakes, której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, została założona w 1978 roku. Od początku swojej działalności, firma EBC była pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa ta urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami. Po zdominowaniu rynku motocyklowego, co objawiło się największą sprzedażą i dostępnym asortymentem na zachodnich rynkach, EBC Brakes zajęło się produkcją szerokiego asortymentu klocków do samochodów osobowych, samochodów wyścigowych i rajdowych, rowerów górskich, ciężarówek, autobusów a nawet lokomotyw! Grupa EBC posiada fabryki w Northampton i Bristolu w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA.
| | | | | | Skuteczność Hamowania | Odporność na Fading | Pylenie | Zużycie | Poziom Hałasu | | | | klocki hamulcowe EBC Standard | | | standardowe klocki hamulcowe OE | | Jak prawidłowo odczytać wykres powyżej? To proste! Im wyższy słupek tym produkt jest lepszy w danej kategorii, np. słupek w kategorii Poziom Hałasu o maksymalnej wysokości oznacza, że tarcze są bardzo ciche.* | * sporządzone na podstawie danych producenta oraz opinii klientów | | | Klocki hamulcowe EBC Standard wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców Reg 90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie ? a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami oraz szczeliną dylatacyjną zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki). Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu - po 450-600km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0.46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
więcej informacji na temat klocków EBC Brakes | | | | ZASTOSOWANIE | | | MARKA | MODEL | POJ | ROCZNIK | INFO | | TOYOTA | CELICA | 2.0 | 1[zasłonięte]994-19 | GT4 Turbo | TOYOTA | SUPRA | 3.0 | 1[zasłonięte]993-20 | tarcze 296mm | TOYOTA (USA) | SUPRA | | 1[zasłonięte]993-19 | Turbo | | | | | | NASZA OFERTA | Szukasz innych tarcz, klocków, płynu lub przewodów hamulcowych? Chciałbyś poprawić skuteczność hamulców w swoim aucie, albo po prostu zlikwidować problem ciągle krzywiących się tarcz? Jesteś na odpowiedniej stronie. Mamy pełen asortyment najważniejszych producentów i praktycznie wszystko co związane z hamulcami. Zapewniamy najlepszą obsługę i fachowe doradztwo w zakresie prawidłowego doboru części. | | | | | | |