SBS Street Excel - do współczesnych motocykli szosowych i sportowych, sinterowe (mocne). Na przód HS (high friction - wysoki współczynnik tarcia). Wykonane są ze spieków metali
Zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w mocnych motocyklach sportowych oraz w motocyklach ciężkich,szybko odprowadzają ciepło i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Klocki serii HS to idealne połączenie doskonale dozowanej i wolnej od efektu fadingu siły hamowania z wysoką odpornością termiczną. Bez względu na panujące warunki atmosferyczne klocki SBS zapewniają tą samą doskonałą siłę hamowania.Zaprojektowane i wykonane przy użyciu najnowszej technologii.
Jednorodna struktura materiału ciernego uzyskana dzięki technologii UCT
Wyższy współczynnik tarcia w porównaniu do fabrycznych klocków hamulcowych oraz zmniejszenie zużycia tarcz hamulcowych
Wszystko razem sprawia, że klocki SBS to znakomity wybór dla Twojego motocykla.
Przy zakupie klocków hamulcowych u nas dostajesz 10% zniżki na ich wymianę w naszym Warsztacie Motocyklowym
Serdecznie Zapraszamy!
Klocki przeznaczone na przednie koło.
Komplet na jedną tarcze. (W WIĘKSZOŚCI MODELI LEWA STRONA.
W OFERCIE RÓWNIEŻ DOSTĘPNA PRAWA STRONA SBS 704 HS)
W celu dopasowania klocków do swojego motocykla skorzystaj ze strony producenta
http://uk.sbs.dk/divisions/friction-motorcycle.aspx
lub skontaktuj się z nam http://sklep.warsztatmotocyklowy.com.pl/pl/contact
| 705 | KAWASAKI | | 400 | Ninja R Left/Rear |
705 | KAWASAKI | | 1100 | Zephyr Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-5 | 500 | |
705 | KAWASAKI | ER-6f | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-6f | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-6f | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-6n | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-6n | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ER-6n | 650 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | GPZ | 1100 | (ZX 1100 E1-E2) Left/Rear |
705 | KAWASAKI | GPZ | 1100 | ABS, Horizont Left/Rear |
705 | KAWASAKI | KL | 650 | C1 (KLR) |
705 | KAWASAKI | KLE | 650 | Versys Left/Rear |
705 | KAWASAKI | KLE | 650 | Versys Left/Rear |
705 | KAWASAKI | KLR | 650 | C1- |
705 | KAWASAKI | KLR | 650 | C1- |
705 | KAWASAKI | KLV | 1000 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | VN | 800 | Classic |
705 | KAWASAKI | VN | 800 | Drifter |
705 | KAWASAKI | VN | 900 | Classic |
705 | KAWASAKI | VN | 900 | Custom |
705 | KAWASAKI | VN | 1500 | Classic |
705 | KAWASAKI | VN | 1500 | Classic Fi |
705 | KAWASAKI | VN | 1500 | Classic Tourer Fi Left/Rear |
705 | KAWASAKI | VN | 1500 | Classic Tourer Left/Rear |
705 | KAWASAKI | VN | 1500 | Drifter |
705 | KAWASAKI | VN | 1600 | Classic Left/Rear |
705 | KAWASAKI | VN | 1700 | Classic Left/Rear |
705 | KAWASAKI | VN | 1700 | Classic Tourer Left/Rear |
705 | KAWASAKI | Z 04-R> | 750 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | Z 04-06R | 750 | S Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ZR | 750 | Zephyr Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ZR-7 99-R> | 750 | Left/Rear |
705 | KAWASAKI | ZR-7S 01-R> | 750 | Left/Rear |
705 | SUZUKI | C | 1500 | Intruder Left/Rear |
705 | SUZUKI | DL 04-R> | 650 | V-Strom Left/Rear |
705 | SUZUKI | DL 02-R> | 1000 | V-Strom Left/Rear |
705 | SUZUKI | DR | 800 | ST Big |
705 | SUZUKI | GSF | 250 | VS, S Bandit |
705 | SUZUKI | GSF | 400 | Bandit |
705 | SUZUKI | GSF | 600 | Bandit / S Bandit Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSF | 650 | Bandit / S Bandit Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSF | 650 | Bandit / S Bandit Left/Rear ABS |
705 | SUZUKI | GSR | 750 | Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSX | 600 | FW Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSX | 750 | FW Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSX | 750 | Left/Rear |
705 | SUZUKI | GSX | 1100 | G Left/Rear |
705 | SUZUKI | M | 1500 | Intruder Left/Rear |
705 | SUZUKI | RV | 125 | VanVan |
705 | SUZUKI | SFV | 650 | Gladius Left/Rear |
705 | SUZUKI | SV 99-02R | 650 | ,S Left/Rear |
705 | SUZUKI | SV 03-R>> | 650 | ,S Left/Rear |