Zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w mocnych motocyklach sportowych oraz w motocyklach ciężkich,szybko odprowadzają ciepło i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Klocki serii HS to idealne połączenie doskonale dozowanej i wolnej od efektu fadingu siły hamowania z wysoką odpornością termiczną. Bez względu na panujące warunki atmosferyczne klocki SBS zapewniają tą samą doskonałą siłę hamowania.Zaprojektowane i wykonane przy użyciu najnowszej technologii.
Jednorodna struktura materiału ciernego uzyskana dzięki technologii UCT
Wyższy współczynnik tarcia w porównaniu do fabrycznych klocków hamulcowych oraz zmniejszenie zużycia tarcz hamulcowych
Wszystko razem sprawia, że klocki SBS to znakomity wybór dla Twojego motocykla.
Przy zakupie klocków hamulcowych u nas dostajesz 10% zniżki na ich wymianę w naszym Warsztacie Motocyklowym
Serdecznie Zapraszamy!
Klocki przeznaczone na przednie koło.
Komplet na jedną tarcze.
W celu dopasowania klocków do swojego motocykla skorzystaj ze strony producenta
http://uk.sbs.dk/divisions/friction-motorcycle.aspx
lub skontaktuj się z nam http://sklep.warsztatmotocyklowy.com.pl/pl/contact
638 | AEON | | 125 | Overland |
638 | AEON | | 180 | Overland |
638 | AEON | | 180 | Roadster |
638 | ARCTIC CAT | | 50 | DVX |
638 | ARCTIC CAT | | 90 | DVX |
638 | CAGIVA | | 500 | Canyon |
638 | CAGIVA | | 600 | Canyon |
638 | CAGIVA | | 900 | Canyon I.E. |
638 | CAGIVA | | 900 | Elefant I.E. |
638 | CAGIVA | | 900 | Gran Canyon |
638 | CAGIVA | | 1000 | Navigator, T |
638 | HONDA | CA | 250 | Rebel |
638 | JINCHENG | JC | 125 | 2A/3A |
638 | KAWASAKI | BN | 125 | Eliminator A3 |
638 | KAWASAKI | EX | 250 | R Ninja |
638 | KAWASAKI | EX | 300 | R Ninja, ABS |
638 | KAWASAKI | KLF | 300 | C1-C17 Bayou Right |
638 | KAWASAKI | KLF | 400 | B1-B7 Bayou Right |
638 | KAWASAKI | KLR | 650 | |
638 | KAWASAKI | KRF | 750 | Teryx 4x4 Right |
638 | KAWASAKI | KVF | 650 | Brute Force 4x4i (F_, G_, H_) Right |
638 | KAWASAKI | KVF | 750 | Brute Force 4x4i (A_, B_, C_, D_, E_, F_) Right |
638 | KREIDLER | | 125 | Florett D |
638 | KREIDLER | | 125 | Florett RMC-F |
638 | MOTOR UNION | HK | 250 | Haoke |
638 | SUZUKI | DR | 800 | S, Big |
638 | SUZUKI | DR | 800 | ST Big |
638 | SUZUKI | LT-A | 500 | FY Quadmaster Right |
638 | SUZUKI | LT-F | 300 | King Quad Right |
638 | SUZUKI | LT-F | 500 | F Left |
638 | SUZUKI | LT-R | 450 | Right |
638 | TRIUMPH | 91R>> | 750 | Trident Right |
638 | TRIUMPH | | 900 | Bonneville |
638 | TRIUMPH | | 900 | Bonneville T100 |
638 | TRIUMPH | | 900 | Daytona, Sprint |
638 | TRIUMPH | | 900 | Daytona, Sprint Right |
638 | TRIUMPH | | 900 | Speed Triple |
638 | TRIUMPH | 93-98R | 900 | Tiger Right |
638 | TRIUMPH | 1991R>> | 900 | Trident Right |
638 | TRIUMPH | 91-95R | 900 | Trophy Right |
638 | TRIUMPH | | 955 | Tiger |
638 | TRIUMPH | 91-95R | 1000 | Trophy Right |
638 | TRIUMPH | | 1050 | Tiger |
638 | TRIUMPH | | 1050 | Tiger SE (Rad.cal) |
638 | TRIUMPH | 91-95R | 1200 | Trophy Right |
638 | YAMAHA | | 660 | Rhino Right |
638 | YAMAHA | FZR | 50 | |
638 | YAMAHA | XTZ | 750 | Super Tenere Right |
638 | YAMAHA | YBR | 250 | |
638 | YAMAHA | YFM | 700 | R Raptor Right |
638 | YAMAHA | YFM | 700 | RY |
638 | YAMAHA | YFZ | 450 | S Left/Rear |
638 | YAMAHA | YFZ | 450 | S Left/Rear |
638 | YAMAHA | YXR |