KLOCKI HAMULCOWE BOSCH
MITSUBISHI PAJERO 91-
OŚ ZABUDOWY : PRZEDNIA
ZASTOSOWANIE:
NAZWA POJAZDU │ TYP │ LATA OD - DO │ POJ │ KW│ KM
CITROËN C-CROSSER (EP_) 2.2 HDi │uż │2007.02-. │2179 │115 │156 │
CITROËN C-CROSSER (EP_) 2.4 16V │uż │2008.08-. │2360 │125 │170 │
CITROËN C-CROSSER ENTERPRISE 2.4 16V │uż │2009.01-. │2360 │125 │170 │
MITSUBISHI ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V│uż │1991.04-1995.11│1997 │110 │150 │
MITSUBISHI GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A│uż │1992.11-1996.08│2497 │125 │170 │
MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.4 GDI (E│uż │1999.02-2000.09│2351 │110 │150 │
MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.5 V6 24V│uż │1996.09-2000.09│2498 │120 │163 │
MITSUBISHI GALANT VI kombi (EA_) 2.4 │uż │1999.02-2000.09│2351 │110 │150 │
MITSUBISHI GALANT VI kombi (EA_) 2.5 │uż │1996.09-2000.09│2498 │120 │163 │
MITSUBISHI GALANT V sedan (E5_A, E7_A│uż │1992.11-1996.08│2497 │125 │170 │
MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.4 4x4 (K75T│uż │1996.06-. │2351 │97 │132 │
MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.5 TD 4WD (K│uż │2001.09-. │2477 │85 │115 │
MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.5 TD 4x4 (K│uż │1996.06-. │2477 │73 │99 │
MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.5 TD 4x4 (K│uż │2001.11-. │2477 │74 │100 │
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Autobus│uż │1995.05-2000.05│1997 │85 │115 │
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Autobus│uż │1995.05-2000.05│2351 │97 │132
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI│uż │2006.11-. │2268 │130 │177 │
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI│uż │2006.11-. │2268 │130 │177 │
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI│uż │2007.08-. │2179 │115 │156 │
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI│uż │2010.09-. │2268 │103 │140 │
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.4 Mi│uż │2007.09-. │2360 │125 │170 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1991.04-2000.04│2351 │82 │112 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1990.12-2000.04│2477 │73 │99 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1994.06-2000.04│2835 │92 │125 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1997.06-2000.04│2972 │130 │177 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1990.12-1995.12│2972 │110 │150 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1994.06-2000.04│3497 │153 │208 │
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_│uż │1997.07-2000.04│3497 │143 │194 │
MITSUBISHI PAJERO III (V60, V70) 2.5 │uż │2000.04-. │2477 │73 │99 │
MITSUBISHI PAJERO II samochód terenow│uż │1991.04-2000.04│2351 │82 │112 │
MITSUBISHI PAJERO II samochód terenow│uż │1990.12-2000.04│2477 │73 │99 │
MITSUBISHI PAJERO II samochód terenow│uż │1990.12-1995.12│2972 │110 │150
Hamulce tarczowe - Klocki hamulcowe
Klocki hamulcowe
Najważniejsza jest mieszanka: wysokiej jakości klocki hamulcowe Bosch.
Klocki hamulcowe Bosch spełniają kryteria jakości i bezpieczeństwa obowiązujące dla klocków stosowanych na oryginalnym wyposażeniu.
Klocki hamulcowe Bosch lepsze niż wymogi obowiązujących norm:
-
krótki czas osiągnięcia gotowości do pracy
-
wysoka stabilność współczynnika tarcia
-
wysoka odporność na ścinanie
-
niewielka ściśliwość
-
hamowanie bez pisków i drgań
1 Materiał cierny
Klocki hamulcowe są wykonane z reguły z 15-20 składników. Mieszanka składników jest dobierana indywidualnie dla każdego pojazdu, co gwarantuje krótkie drogi hamowania i wysoki komfort użytkowania. Uwaga: aby osiągnąć jak najlepszy rezultat, należy uwzględnić rodzaj materiału, z którego została wykonana tarcza.
2 Wkład elastyczny
Odpowiada za komfort i bezpieczeństwo oraz wpływa na ściśliwość oraz emisję hałasu.
3 Klej
Zapewnia właściwe połączenie pomiędzy materiałem nośnym klocka a materiałem ciernym. Tym samym odpowiada za wytrzymałość na ścinanie i dba o to, by materiał cierny nie odłączył się od materiału nośnego.
4 Płytka nośna
W jej przypadku obowiązuje bardzo wąski zakres tolerancji, co ma zapewnić bezpieczne funkcjonowanie i dobrą współpracę z zaciskiem i tłokiem. Aby zapobiegać korozji, materiał nośny jest powlekany wysokiej jakości, ekologicznymi lakierami.
5 Materiał tłumiący
W celu poprawy komfortu pracy niektóre klocki cierne wyposaża się w warstwę materiału tłumiącego. Używa się do tego (w zależności od wymaganych właściwości fizycznych) masy gumowej, płytek tworzywa sztucznego lub metalu (shim).
Kto ma wybór, ten hamuje lepiej
Dla potrzeb wyposażenia fabrycznego, Bosch opracowuje odpowiednie klocki dla każdego modelu. W zależności od wersji układu hamulcowego, mocy silnika i wymaganej przez producenta aut charakterystyki pracy hamulców, można spośród 170 różnych mieszanek wybrać mieszankę optymalną. Aby uzyskać optymalny kompromis pomiędzy tarciem, komfortem a stopniem zużycia, Bosch opracowuje klocki hamulcowe w toku skomplikowanych prób na stanowisku dynamometrycznym oraz testów na pojazdach. Obszerny know-how nabyty przy okazji produkcji wyposażenia oryginalnego Bosch wykorzystuje także w swoich programach dla rynku wtórnego.
Lepsze niż wymogi obowiązujących norm:
-
krótki czas osiągnięcia gotowości do pracy
-
wysoka stabilność współczynnika tarcia
-
wysoka odporność na ścinanie
-
niewielka ściśliwość
-
hamowanie bez pisków i drgań
JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN CZY DANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POMOŻEMY CI SPRAWDZIĆ I ODSZUKAĆ WSZELKIE POTRZEBNE CI CZĘŚCI DO TWOJEGO AUTA ZNAJDUJĄCE SIĘ NA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJACH !