Kl.Ham. BENELLI 354, tył do 82r.
|
Kl.Ham. BMW K 75 750 RT (75), tył 91-96r.
|
Kl.Ham. BMW K 75 750 S (75), tył 85-8/88r.
|
Kl.Ham. BMW K 75 750 S (75), tył od 9/88r.
|
Kl.Ham. BMW K 1000, tył 82-9/88r.
|
Kl.Ham. BMW K1 1000 (100), tył 88-93r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 /2, tył 87-8/88r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 /2, LT (ABS), tył 9/88-90r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 LT, tył 86-8/88r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 RS (ABS), tył 10/88-89r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 RS, tył 83-9/88r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 RS (16V), tył 89-92r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 RT, tył 10/88-89r.
|
Kl.Ham. BMW K[zasłonięte]100 10 RT, tył 83-9/88r.
|
Kl.Ham. BMW R[zasłonięte]100 10 RS (247), tył 81-84r.
|
Kl.Ham. BMW R[zasłonięte]100 10 RT (247), tył 08/89-95r.
|
Kl.Ham. BMW R[zasłonięte]100 10 RT, tył 81-84r.
|
Kl.Ham. BMW R[zasłonięte]100 10 S (247), tył 76-8/80r.
|
Kl.Ham. BMW R[zasłonięte]100 10 S (247), tył od 9/80r.
|
Kl.Ham. BMW K 1100 LT (100), tył 89-99r.
|
Kl.Ham. BMW K 1100 LTS (100), tył od 92r.
|
Kl.Ham. BMW K 1100 RS (100), tył 91-99r.
|
Kl.Ham. BMW R 1100 RS (259), tył 92-01r.
|
Kl.Ham. BMW K 1200 GT z ABS (K41), tył 01-05r.
|
Kl.Ham. BMW K 1200 RS (K41), tył 01-05r.
|
Kl.Ham. BMW K 1200 RS (589), tył 96-00r.
|
Kl.Ham. DUCATI SL 350 Pantha, tył.
|
Kl.Ham. DUCATI 750 F1, tył 86r.
|
Kl.Ham. DUCATI 900 S2 Desmo, tył 85r.
|
Kl.Ham. DUCATI MH 900 Mike Hailwood R. (MH), tył,
|
Kl.Ham. DUCATI 906 Paso, tył 89r.
|
Kl.Ham. DUCATI MH 1000 Mike Hailwood R.(MH), tył,
|
Kl.Ham. DUCATI 1000 Mille Replica, tył 84r.
|
Kl.Ham. DUCATI 1000 S2 Desmo, tył 85r.
|
Kl.Ham. HOREX Rebell 80 T, Sport 80 L, tył od 86r.
|
Kl.Ham. HOREX 560 E, tył od 86r.
|
Kl.Ham. HOREX 600 Columbus, tył od 87r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 500 Alpino S, tył od 77r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 500 SFC, tył.
|
Kl.Ham. LAVERDA 600 SFC, tył 86r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000, tył 78-86r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 Executive, tył 83-86r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 Jota, tył od 76r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 RGA-Jota, tył 86r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 RGS, tył 83-86r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 SFC, tył 85r.
|
Kl.Ham. LAVERDA 1000 TGA, tył 83-86r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 650 NTX, tył od 87r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 750 Enduro, tył 86r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 750 NTX, tył od 90r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 850 T3, T4, T5, tył 76-85r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 850 T5 N.T., tył 86r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 1000 California II, tył 85r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 1000 California III C, tył,
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 1000 California III, tył 89r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 1000 Le Mans IV, tył 85r.
|
Klocki hamulcowe MOTO-GUZZI 1000 GT,tył od 91
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI 1000 S, tył 90r.
|
Kl.Ham. MOTO-GUZZI EV 1100 California (KC), tył,
|
Kl.Ham. NORTON Commander, tył od 90r.
|
Kl.Ham. NORTON F-1, tył 90r.
|
Kl.Ham. NORTON Interpol 2, tył 83r.
|
Kl.Ham. NORTON Wankel Classic, tył 88r.
|
Kl.Ham. TRIUMPH 750 Bonneville U.K., tył od 87r.
|