Delphi
Corporation - Klocki Hamulcowe
Wszystkie szczęki i klocki hamulcowe Delphi Lockheed są tak
zaprojektowane, by były w 100% zamienne z oryginalnymi częściami. Naszym
celem jest utrzymywanie najwyższych standardów działania
hamulców.
OKŁADZINY
CIERNE
- Do swoich klocków hamulcowych Delphi stosuje ponad 20 różnych
rodzajów materiałów ciernych. Ta różnorodność zapewnia, że działanie i
charakterystyka pracy są jak najbardziej zbliżone do charakterystyki
działania wyposażenia fabrycznego.
- Mieszanki te
zostały opracowane i dopracowane, tak by zapewniały jak najlepsze
działanie systemów od momentu ich uruchomienia (w stanie zimnym),
zapewniając przy tym niska emisję pyłu i hałasu.
TECHNIKA
PRODUKCJI WARSTW PODŁOŻA
- Zdecydowana
większość klocków hamulcowych Delphi zawiera obecnie tzw. warstwę
podłoża. Taki sposób produkcji jest stosowany przez większość
producentów produktów oryginalnych.
Czym jest warstwa
podłoża?
- To warstwa
materiału ciernego znajdująca się pomiędzy płytą podstawy klocka
hamulcowego a warstwą normalnej mieszanki ciernej.
- Warstwa ta
zawiera większy procent żywic niż właściwa warstwa
cierna.
Dlaczego stosuje
się warstwę podłoża?
- Aby stłumić
wibracje, które mogłyby powodować hałas.
- Aby wzmocnić
połączenie pomiędzy płytą podstawy klocka a materiałem
ciernym.
ESTETYKA
- Przejżyste
oznaczenie marki z tyłu wyrobu.
- Estetyczne
wykończenie końcowe (lakier).
- Kody i numer
certyfikatu R90 umożliwiające pełne prześledzenie historii elementu
umieszczone z tyłu podstawy klocka.
CERTFIKATY
TECHNICZNE R90
- Wszystkie
klocki hamulcowe Delphi spełniają wymagania norm lub przekraczają normy
jakościowe i normy bezpieczeństwa, a tam gdzie jest to wymagane
przepisami prawa, są zgodne z Normami Europejskimi – 90.
- Większość
certyfikatów została uzyskana od niemieckiego TUV.