Nowe klocki hamulcowe czeskiej firmy GOLDFREN, oznaczenie 280K5 wersja sinterowa OFF-Road. Oferta dotyczy kompletu klocków na jedną tarczę hamulcową. Pełne zestawienie modeli motocykli do których pasują poniżej. Dostępne również klocki w wersji sinterowej K1 - off-road
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
OPIS:
Klocki wykonane w technologi spieków ceramiczno - metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych. Materiał cierny wyprodukowany jest z brązu i grafitu zapewniającej najwyższej klasy odporność termiczną oraz właściwości cierne. Głównie stosowane do motocykli off-road. Seria K5 została tak skonstruowana aby zapewnić odpowiednie hamowanie w najcięższych warunkach takich jak piasek czy błoto. Seria K5 została stworzona z myślą o użytkownikach motocykli off-road, mx i enduro, ich konstrukcja zapewnia wyższą odporność na zużycie i przegrzanie w cięzkim terenie. Zastosowanie w przednich i tylnych zaciskach hamulcowych.
Cechy:
Nie zawierają ołowiu i azbestu
W warunkach błotnistych występuje efekt samoczyszczenia
Wysoki współczynnik tarcia
Niskie zużycie powierzchni ciernej
Wysoka odporność termiczna do 450st C
Mniejsze zużycie tarcz hamulcowych
Zastosowanie zarówno jako klocki na przód oznaczenie "F" - 2F oznacza że są dwie tarcze więc potrzebne dwa komplety klocków, na tył oznaczenie "R". Oznaczenia "Right" oraz "Left" oznaczają, że inny klocek idzie na lewą a inny na prawą stronę.
Przy problemie z doborem klocków proszę o kontakt służę pomocą
Pasują do:
POLARIS
Trail Blazer 90 - 93 F
Trail Boss 2x4, 4x4 88 - 89 F
200 Phoenix 05 - F
250 2x4, 4x4 90 - 90 F
250 2x4, 4x4 93 - 93 F
250 Big Boss 4x6, 6x6 89 - 93 F
250 Trail Blazer 94 - 98 F
250 Trail Blazer 99 - F
250 Trail Boss 91 - 99 F
250 Trail Boss 2x4, 4x4 91 - 92 F
250 Xplorer 4x4 00 - F
300 2x4, 4x4 94 - 95 F
300 Big Boss 6x6 94 - 94 F
300 Hawkeye 2x4, 4x4 06 - F/R
300 Xplorer 4x4 96 - F
300 Xpress 2x4 98 - F
300 Xpress L 96 - 97 F
325 Magnum 2x4, 4x4 00 - 02 F
325 Trail Boss 00 - 02 F
330 ATP 04 -05 F /R
330 ATP 06 - F
330 Magnum 2x4, 4x4 03 - F
330 Trail Boss 03 - F
335 Sportsman 4x4 99 - F
350 Big Boss 93 - 93 F
350 L 2x4, 4x4 90 - 90 F
350 L 4x4 93 - 93 F
350 Sportsman 4x4 93 - 93 F
350 Trail Boss L 2x4 91 - 93 F
350 Trail Boss L 4x4 91 - 91 F
400 Big Boss L 6x6 96 - 96 F
400 L 2x4 94 - 95 F
400 L 4x4 94 - 94 F
400 Scrambler 2x4, 4x4 00 - F
400 Scrambler 4x4 98 - 00 F
400 Scrambler L 4x4 95 - 97 F
400 Sport 99 - 00 F
400 Sport L 94 - 98 F
400 Sportsman 01 - F
400 Sportsman L 4x4 94 - 97 F
400 Trail Blazer 03 - F
400 Xplorer L 4x4 95 - 99 F
400 Xplorer L 4x4 00 - F
400 Xpress L 96 - 97 F
425 2x4, 4x4 Magnum 95 - 98 F
425 Magnum 6x6 96 - 96 F
425 Xpedition 4x4 00 - F
450 Sportsman 06 - F
455 Diesel EBS 4x4 99 - F
500 ATP HO 04 - F/R
500 Big Boss 6x6 98 - 99 F
500 Magnum 2x4, 4x4 02 - F
500 Magnum 4x4 00 - 01 F
500 Outlaw 06 - F/R
500 Predator 03 - F/R
500 Predator e 06 - F
500 Ranger 6x6 00 - 02 F
500 Scrambler 2x4 01 - F
500 Scrambler 4x4 97 - 97 F
500 Scrambler 4x4 98 - F
500 Sportsman 4x4 96 - F
500 Sportsman 6x6 00 - F
500 Sportsman EBS 4x4 98 - F
500 Xplorer 4x4 97 - 97 F
525 Outlaw 07 - F/R