Delphi
Corporation - Klocki Hamulcowe
Wszystkie szczęki i klocki hamulcowe Delphi
Lockheed są tak zaprojektowane, by były w 100% zamienne z oryginalnymi
częściami. Naszym celem jest utrzymywanie najwyższych standardów działania
hamulców.
OKŁADZINY CIERNE
- Do swoich
klocków hamulcowych Delphi stosuje ponad 20 różnych rodzajów materiałów
ciernych. Ta różnorodność zapewnia, że działanie i charakterystyka pracy
są jak najbardziej zbliżone do charakterystyki działania wyposażenia
fabrycznego.
- Mieszanki te zostały opracowane i dopracowane, tak by
zapewniały jak najlepsze działanie systemów od momentu ich uruchomienia
(w stanie zimnym), zapewniając przy tym niska emisję pyłu i
hałasu.
TECHNIKA PRODUKCJI WARSTW PODŁOŻA
- Zdecydowana większość klocków hamulcowych Delphi zawiera
obecnie tzw. warstwę podłoża. Taki sposób produkcji jest stosowany przez
większość producentów produktów oryginalnych.
Czym jest warstwa podłoża?
- To warstwa materiału ciernego znajdująca się pomiędzy płytą
podstawy klocka hamulcowego a warstwą normalnej mieszanki
ciernej.
- Warstwa ta zawiera większy procent żywic niż właściwa warstwa
cierna.
Dlaczego stosuje się warstwę
podłoża?
- Aby stłumić wibracje, które mogłyby powodować hałas.
- Aby wzmocnić połączenie pomiędzy płytą podstawy klocka a
materiałem ciernym.
ESTETYKA
- Przejżyste oznaczenie marki z tyłu wyrobu.
- Estetyczne wykończenie końcowe (lakier).
- Kody i numer certyfikatu R90 umożliwiające pełne
prześledzenie historii elementu umieszczone z tyłu podstawy
klocka.
CERTFIKATY TECHNICZNE R90
- Wszystkie klocki hamulcowe Delphi spełniają wymagania norm
lub przekraczają normy jakościowe i normy bezpieczeństwa, a tam gdzie
jest to wymagane przepisami prawa, są zgodne z Normami Europejskimi –
90.
- Większość certyfikatów została uzyskana od niemieckiego
TUV.