Kontakt
Marek Licznerski
kom. 793 163 002
tel. 89 [zasłonięte] 59
Faks: 89 [zasłonięte] 34
adres e-mail: [zasłonięte]@grupaonyks.pl gg: 32[zasłonięte]129
Płatnosci
Zapłatę za wylicytowany towar łącznie z opłatą za przesyłkę prosimy wpłacać przelewem
na nasze konto:
Grupa Onyks
ul. Piłsudskiego 37
PKO S.A.: 72 1240 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5981110 [zasłonięte] 383733
MBANK (BRE BANK):
14 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 272970
W tytule zapłaty prosimy koniecznie podać swój nick oraz numer aukcji - pozwoli to nam szybko i bez pomyłek realizować wysyłki.
Wysyłka
Poczta Polska- paczka priorytetowa
- za pobraniem - nie realizujemy
- po przedpłacie na konto - 8,00zł
Firma kurierska K-EX (Dawny Kolpolter)
- za pobraniem - 22,00zł
- po przedpłacie na konto - 18,00zł
Zapraszamy do naszego salonu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub kontakcie mailowym.
W celu przyspieszenia procesu wysyłek prosimy
o potwierdzenie wybranej formy wysyłki i płatności na adres mailowy: [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub wypełnić formularz dostawy (FOD)
Klipsy z agrafką paskiem do identyfikatorów 10 szt.
Klipsy z paskiem do identyfikatora. Opakowanie zawiera 10 szt
ilość w opakowaniu: 10sztuk
stan: nowe OPUS
PREZENTACJA PRODUKTU
metalowa "żabka" z paskiem z mocnego, przeźroczystego tworzywa z zatrzaskiem
zamocowana agrafka do alternatywnego mocowania identyfikatora po przełożeniu paska przez otwór kieszonki
Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z jakości naszego produktu masz prawo jego zwrotu.
Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skontaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.
1. Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2. Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3. Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5. Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty
Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
- Rozpatrywane są tylko i wyłącznie reklamacje, do których został dołączony oryginał dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY
lub kopia fakturyw przypadku firm.
- W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie zwraca kosztów transportu.
Klient – Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie
na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej
z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie mogą być uszkodzone. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem
nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania ochronnego (folii).
Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu (fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty.
Zwrot należy uzgodnić telefonicznie 793-[zasłonięte]-002 lub e-mailem [zasłonięte]@grupaonyks.pl. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych
przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.