(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub tekturowych pudełkach)
|
mBank 57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09
lub
Inteligo/ PKO 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00
(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)
|
|
Klinik Anna
Problematyka osób niepełnosprawnych w oglądzie teoretyków i praktyków
Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 15 serii
- Wydawnictwo: Impuls, 2012 - Format: B5 - Stan: NOWA - Okładka: miękka - Ilość stron: 152
Nasza cena: 21,00 PLN
OPIS:
Obserwatorzy życia społecznego, w tym także osób niepełnosprawnych, skłaniają się do pobieżnej oceny ich świata i życia. Rzadko dostrzegają potrzeby i możliwości poprawy jakości ich życia. Jest jednak duży krąg specjalistów zajmujących się problematyką niepełnosprawności, którzy widzą więcej, patrzą szerzej i obiektywniej. Dostrzegają warunki i alternatywy, widzą, jak wiele można i trzeba jeszcze zrobić na rzecz faktycznej integracji i inkluzji osób niepełnosprawnych. Dlatego z satysfakcją przedstawiamy naszym czytelnikom kolejny – piętnasty – tom cyklu wydawniczego „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”. W tomie tym prezentujemy opinie naukowców i praktyków na temat różnych form edukacji, uspołecznienia i terapii osób z wielorakimi deficytami wiedzy i umiejętności wynikających z określonej formy niepełnosprawności. Całość opracowania została ujęta w trzy części...
Oddajemy czytelnikom wartościowy tom zawierający bogaty ładunek wiedzy teoretycznej i materiał doświadczonych w pracy z niepełnosprawnymi praktyków.
SPIS TREŚCI:
Wprowadzenie (Anna Klinik) 9 Część I Aktywizacja osób niepełnosprawnych w wybranych formach nauczania i wychowania Siv Fischbein Special education from different perspectives: an example from Sweden 19 Agata Gawron Czynniki warunkujące efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną 33 Grażyna Durlow Metoda rytmiki Emila Jaques-Dalcroze’a w edukacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną – między pedagogiką a sztuką 43 Teresa Żółkowska Ekologia w pedagogice specjalnej 55 Część II Terapia niepełnosprawnych w ocenie naukowców i polityków Aniela Korzon Terapia rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-out 67 Mateusz Warchał Role taking w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych 75 Magdalena Rusin Rola i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnością 83 Marzena Fryszkiewicz Integracja – wyznacznik socjalizacji dziecka z autyzmem w grupie przedszkolnej 93 Andrzej Knapik, Jerzy Rottermund, Andrzej Myśliwiec Integracja – w dążeniu do modelu 105 Część III Dyskusje teoretyków i praktyków wokół kompetencji pedagogów specjalnych Zenon Gajdzica Panel dyskusyjny pt. Kwalifikacje i kompetencje pedagogów specjalnych – model akademicki a oczekiwania praktyków 115 Zbigniew Marten Główne problemy psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych – przyczynek do dyskusji panelowej pedagogów 137
|
W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt
|
- w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
- wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
- w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
- w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
- możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
- możliwa wysyłka za granicę,
- komentarz wystawiamy jako drudzy,
- wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT
|
e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm
nr tel.: 668 [zasłonięte] 313
|
|