Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KLIKNIJ TU ! WYKORZYSTAJ... - WEINSCHENK - J

26-06-2012, 23:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.90 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2357354013
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-06-2012, 16:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
KLIKNIJ TU! WYKORZYSTAJ NEUROMARKETING W PROJEKTOWANIU WWW

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".

Autor: SUSAN M. WEINSCHENK
Wydawca: helion
Rok wydania:  2010
Okładka: miękka
Wymiary:  168x237mm
Ilość stron: 160
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2746-2

Cena detaliczna: 39.00 zł

Opis:Siła skutecznego kliknięcia

    Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
    Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
    Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?

    Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
    Steve Krug,
    autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

    Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
    Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
    Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
    Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
    Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
    Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
    Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.