Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w WWW

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098772391
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 11   
Koniec: 04-03-2012, 15:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocje
Wysyłka w 24h
Dostawa 0,00zł
Bezpieczne opakowanie
KATALOG OGÓLNY
Aplikacje biurowe
»
Bazy danych
»
Biznes IT
»
CAD/CAM
»
DTP
»
Digital Lifestyle
»
Elektronika
»
Fotografia cyfrowa
»
Grafika komputerowa
»
Gry
»
Hacking
»
Hardware
»
Pakiety naukowe
»
Podręczniki szkolne
»
Podstawy komputera
»
Programowanie
»
Programowanie mobilne
»
Serwery internetowe
»
Sieci komputerowe
»
Systemy operacyjne
»
Webmasterstwo
»
NASZE AUKCJE
@ POSZUKUJĘ
KOSZTY WYSYŁKI
CZAS REALIZACJI
REGULAMIN
FAKTURY VAT
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w WWW

Tytuł oryginału: Neuro Web Design: What Makes Them Click?

Autorzy: Susan M. Weinschenk

Rok wydania: 2010

Stron: 160

Tłumaczenie: Katarzyna Rojek

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2746-2

Format: 168x237

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis książki
Spis treści »
Fragment »
Opinie i recenzje »

Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
  • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
  • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
  • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
  • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_webmasterstwo internet, witryna, strona, grafika, css, projektowanie, interfejs, web design, funkcjonalność, pozycjonowanie, projektowanie stron, portal, nawigacja, webmastering, blog, sieć, typografia, marka, neuromarketing, start up, kurs, książka, podręcznik, tutorialtworzenie stron, strony, tworzenie, strona, web, pozycjonowanie, grafika, css, webmasterstwo, serwisy, marketing, ecommerce, przepustowość, wydajność, promocja reklama, e-biznes, internetowy, portal, nawigacja, e-commerce, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarka, internet, strategia, pozycjonowanie, perswazja, witryna, sprzedaż, mailing, klient, zysk, e-biznes, sieć, biznes, promocja, program partnerski, marketing, komunikacja, społeczność, nlp, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial