Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektow

07-03-2012, 23:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2104503155
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 07-03-2012, 14:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Susan M. Weinschenk
Data wydania: 11/2010
Stron: 160
  • Tytuł oryginału: Neuro Web Design: What Makes Them Click?
  • Tłumaczenie: Katarzyna Rojek
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2746-2
  • Format: 168x237
  • Oprawa: miękka

Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
  • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
  • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
  • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
  • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją