Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ - REKLAMACJA TO PREZENT 11

11-03-2012, 21:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113574516
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 17:53:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka

KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ.

REKLAMACJA TO PREZENT

 

Autor: Janelle Barlow , Claus Moller
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2011
Okładka: miękka
Wymiary: 176 x 250
Ilość stron: 244
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1533-3

Cena detaliczna: 69,00 zł

Opis:Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom
    Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
    Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
    Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
    Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?
Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.
Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego
Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.
Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług
"Barlow i Moller zawarli w swojej książce wnikliwe spostrzeżenia dotyczące zarówno małych, jak i dużych firm oraz wskazówki, jak można zmienić słabości firmy w zalety, aby zapewnić jej przewagę w tej nieustannej walce o lojalność klienta".
Ron Eddington, dyrektor zarządzający Cathay Pacific Airways

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.