Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient ma zawsze rację Reklamacja... [nowa]

08-03-2012, 0:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2106306632
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 8   
Koniec: 08-03-2012 13:44:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent - Barlow Janelle, Moller Claus



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Barlow Janelle, Moller Claus

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64153
  • liczba stron: 244
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent opis książki:
    Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobomDlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze