Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient ma zawsze rację Reklamacja... [nowa]

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999463919
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 11:20:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Barlow Janelle, Moller Claus

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64153
  • liczba stron: 244
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobomDlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.