Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ J. BARLOW C. MOLLER 2011

19-01-2012, 22:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56.50 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2001006529
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-01-2012 08:23:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ
Reklamacja to prezent

  

Autor/autorzy:
         Janelle Barlow         
    Claus Moller      
    
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
 
Oprawa Miękka
Format 16.5x24.0cm
Ilość stron 244
Rok wydania 2011
 
***  
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy
Jak umiejętnie i skutecznie mówić nie, aby nie urazić klienta
Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć
Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem
Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego.
Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

***    
 
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ J. BARLOW C. MOLLER 2011