Autorzy: Robert Gordman, Armin BrottTłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik, Dawid WietrzykowskiISBN: 978-83-[zasłonięte]-0751-8Tytuł oryginału: The Must-Have Customer: 7 Steps to Winning the Customer You HavenFormat: A5, stron: 240oprawa twarda
Data wydania: 03/2007
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy Zostań liderem w swojej branży Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
kim jest klient, którego musisz mieć; jak pozycjonować swoją firmę; w jaki sposób analizować ruchy konkurencji; jak wybrać sobie niszę na rynku; co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne; jak dobierać sobie pracowników. Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.