Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobyc

04-03-2012, 19:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2104034993
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 07-03-2012 11:43:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Robert Gordman, Armin Brott
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik, Dawid Wietrzykowski
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0751-8
Tytuł oryginału: The Must-Have Customer: 7 Steps to Winning the Customer You Haven
Format: A5, stron: 240
oprawa twarda


Data wydania: 03/2007

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój
Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

kim jest klient, którego musisz mieć;
jak pozycjonować swoją firmę;
w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
jak wybrać sobie niszę na rynku;
co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.