Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków [nowa]

28-02-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031721126
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 17:37:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Armin Brott, Robert Gordman

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0751-8
  • liczba stron: 240
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-03
  • Opis


    7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

    • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
    • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
    • Zostań liderem w swojej branży

    Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

    Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
    • kim jest klient, którego musisz mieć;
    • jak pozycjonować swoją firmę;
    • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
    • jak wybrać sobie niszę na rynku;
    • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
    • jak dobierać sobie pracowników.

    Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

    Spis treści:

    Wstęp (9)

    Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

    Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

    Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

    Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

    Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

    Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

    Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

    Niezbędny audyt (223)

    Podziękowania (227)

    Skorowidz (231)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa