Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient jak go zdobyć i zatrzymać... [nowa]

04-06-2012, 12:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2317785636
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 31-05-2012 22:15:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Płyta CD)



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]69074
  • okładka: pudełko
  • wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis produktu:
    Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam";"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu";"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem - to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie".To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.