Ilość stron: 272
Oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
ISBN: 978- 83[zasłonięte]60652-8
Larry Seldon, Geoffrey Colvin
Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji.
Związana z wydajnością presja, jakiej ulegają spółki, jest większa niż kiedykolwiek dotąd. Konkurencja rozrasta się jeszcze bardziej brutalnie, inwestorzy są jeszcze bardziej bezlitośni. Obecnie niektóre wiodące spółki przyjmują całkowicie nowatorski punkt widzenia na swoje najważniejsze źródło dochodów i sukcesów – klientów. Uczą się odróżniać tych, którzy stymulują wzrost twoich akcji, od tych, którzy go hamują. Jest to wiedza, którą konkurencja rzadko kiedy może się wykazać. Potem wykorzystują one tę wiedzę w sposób, który konsekwentnie przyczynia się do wzrostu kapitału akcjonariuszy. Co więcej, spółki te traktuje się, jako portfele klientów i na takiej podstawie są one zorganizowane i zarządzane.
Korzystając z tej książki możesz zapoczątkować taki sam proces w obrębie swego własnego przedsiębiorstwa, bo nigdy nie czytałeś takiej książki na temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych zmian w twojej firmie – spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji – bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne.
Teraz tylko naucz się z tego korzystać.