Klej w sprayu - uniwersalny do mat i pianek wyciszających
Klej w sprayu doskonale nadaje się do łączenia plastiku, metalu, szkła, tapicerki, folii, tkanin, drewna, papieru, skóry, styropianu, gumy, itp. materiałów wygłuszających. Dzięki swym właściwościom znajduje szerokie zastosowanie w motoryzacji, rzemiośle, modelarstwie i gospodarstwie domowym. Dzięki zastosowaniu nastawialnej główki rozpryskowej możliwe jest ustawienie dowolnego dozowania.
Pojemność 400 ml.
Stosowany do pianek akustycznych i filcu:
Mata poroso wyprodukowana w Europie na bazie doświadczeń w sprzedaży i montażu materiałów wygłuszających firm Standartplast - StP, GMS oraz Dynamat.
Zalecamy stosowanie zestawu np. na podłogę auta: Mata butylowa +filc + pianka kauczukowa.
Zastosowanie maty wyciszającej filcowej:
-
Motoryzacja - wygłuszenie samochodów osobowych i dostawczych (podłoga i boki)
-
Budownictwo - wyciszenie sprzętu domowego AGD, izolacja akustyczna pomieszczeń (ścian i sufitów)
-
Przemysł - izolacja termiczna i akustyczna maszyn (kompresory, agregaty)
Jak wygłuszyć auto?
Najpierw naklejamy matę butylową na każdy element metalowy, odwzorowując ją do kształtu blachy. Druga warstwa to filc, a trzecia warstwa to gumowa pianka wodoodporna.
Dlaczego kilka warstw?
Mata butylowa usztywnia karoserię, tworzy barierę dla hałasu, likwiduję rezonans, dudnienie i buczenie. Filc pochłania szumy, a pianka gumowa izoluję od szumów i wody.
15 lat gwarancji na trwałość masy butylowej
Nie pęka, montaż bez podgrzewania
Mata wyciszająca wykonana z czystego butylu o grubości 2 mm i niskiej wadze, posiada podwyższoną gęstość i zapewnia najwyższe parametry tłumiące przy tak niskiej masie. Doskonale się klei i układa w trudno dostępnych miejscach takich jak tłoczone metalowe profile na podłodze, bagażniku czy masce, ale także rewelacyjnie układa się na plastikowych boczkach drzwi oraz znajduje zastosowanie w budownictwie i przemyśle.
Mata butylowa - Alubutyl BITMAT łatwo poddaje się rozciąganiu i formowaniu zachowując najwyższe parametry tłumiące dzięki czystej masie butylowej - cena jest porównywalna z matami bitumicznymi, natomiast tłumienie i komfort przy klejeniu oraz niska masa zdecydowanie deklasują twarde, grube i ciężkie maty bitumiczne.
Różnice pomiędzy matami bitumicznymi a butylowymi:
- nie wymagają podgrzewania - maty bitumiczne koniecznie trzeba podgrzewać opalarką
- nie pękają - mata bitumiczna to asfalt, czyli potrafi kruszyć się i pękać - znamy to z naszych dróg:)
- dużo większa elastyczność wpływa na jeszcze lepszy efekt wyciszenia
- działają antykorozyjnie - często pod pęknięte maty bitumiczne podchodzi woda
- większa powierzchnia maty - w 1 kawałku nawet do 10 m
- nie są to taśmy dekarskie, które mogą być stosowane tylko na zewnątrz
Mata nie posiada napisów ani logotypów, dzięki czemu ma estetyczny wygląd. Mata butylowa posiada także doskonałe właściwości izolacji termicznej.
Zastosowanie mat głuszących:
Do wygłuszania rezonansów niskich częstotliwości elementów metalowych, drzwi, podłogi, bagażnika, nadkoli oraz przegrody czołowej. Najlepsze efekty uzyskać można stosując alubutyl w połączeniu z piankami kauczukowymi tworząc dwuwarstwową barierę akustyczną na wibrację oraz szumy.
Zobacz jak montować maty wyciszające:
-
Powierzchnię należy oczyścić i odtłuścić
-
Wyciąć odpowiedni kawałek maty
-
Zerwać folię zabezpieczającą klej i przycisnąć do wygłuszanej powierzchni (zapytaj o rolkę dociskową - często gratis dodajemy)
Przykładowa ilość mat butylowych 25x50cm potrzebna do wygłuszenia samochodu:
- Drzwi - 14-16 sztuk
- Podłoga od 28 do 35 sztuk
- Dach od 12 do 18 sztuk
- Bagażnik z nadkolami - 20 do 24 sztuk
W ofercie pianki kauczukowe gumowe, maty antywibracyjne, pianki poliuretanowe samoprzylepne wodoodporne.
Napisz do nas - doradzamy w zastosowaniu i wyborze !
Mata butylowa w połączeniu z piankami gumowymi tworzą najskuteczniejszy laminat wygłuszający