Doro Automatyka ul. Krzywoustego 8 a 76 - 200 Słupsk
aukcja dotyczy
kompletu dwuskladnikowego kleju/2 g
ELPOX 15 - sprawdzony , na bazie koloidalnego srebra !!! klej epoksydowy doskonale przewodzący prąd elektryczny dwuskładnikowy przeznaczony jest do wykonywania połączeń wszędzie tam, gdzie niemożliwe jest lutowanie do reperacji przerwanych ścieżek w ogrzewaniu tylnej szyby również mocowanie przewodów do szczotek silników elektrycznych serwisowe połączenia zerwanych przewodów naprawa elementów przewodzących prąd
ZESTAW DO NAPRAWY OGRZEWANIA TYLNEJ SZYBY ELPOX 15 Łatwy w użyciu, umożliwia reperacje linii ogrzewających lub przełączników urwanych konektorów. Zestaw zawiera: -2 pojemniki ze składnikami kleju -szablon do nakładania kleju -bagietka do wymieszania szt 2 Wystarczy tylko nałożyć klej na uszkodzone miejsce i odczekać kilka charakterystyka dwuskładnikowy klej epoksydowy na bazie srebra przewodzący prąd elektryczny do łączenia elementów elektronicznych lub elektromechanicznych styków, obwodów drukowanych w urządzeniach elektronicznych, ogrzewane szyby samochodowe, odporny na wysokie i niskie temperatury. stosowany na podkładach ze szkła, bakelitu, itp ZASTOSOWANIE - naprawa ścieżek przewodzących w ogrzewanych szybach samochodowych - łączenie elementów elektronicznych lub elektromechanicznych - naprawa styków, obwodów drukowanych w urządzeniach elektronicznych: wzmacniacze, tunery, odbiorniki radiowe i telewizyjne, tranzystory, diody, itp. PARAMETRY oporność spoiny 0,01 Ohma/cm2 klej do samodzielnej naprawy ogrzewania tylnej szyby w samochodzie uszkodzenie jednej linii powoduje awarię całego systemu ogrzewania tylnej szyby dzięki temu klejowi unikniesz kosztownej wymiany szyby wystarczy uzupełnić ubytek a ogrzewanie znów zadziała tym klejem uzupełnisz ubytek w linii ogrzewającej szybko i sprawnie układ ogrzewania szyby tylnej można naprawiać samodzielnie gdy pojawiają się pierwsze przymrozki, a wnętrze auta intensywniej paruje, ogrzewanie tylnej szyby to niezwykłe udogodnienie po latach eksploatacji widać już pierwsze ścieżki, które nie grzeją w ogóle, bądź nagrzewają się nierówno ponieważ niesprawności mogą nawet prowadzić do samoistnego pękania szyb najczęściej uszkodzenia powstają podczas mycia wewnętrznej strony szyby, na której powierzchni poprowadzone są ścieżki grzewcze można łatwo zarysować włókna lub oderwać końcówki przyłączy inne spowodowane są po prostu starzeniem się elementów układu grzewczego gdy występują nietypowe uszkodzenia, takie jak np. grzanie punktowe (powstawanie łuku elektrycznego o wysokiej temperaturze w miejscu mikrouszkodzenia włókna). zjawisko takie jest najczęściej skutkiem mycia szyby szmatą, w której są drobiny piasku nie wolno go lekceważyć, ponieważ może doprowadzić do pęknięcia szyby!