|
|
|
PRZEDMIOTEM LICYTACJI JEST |
|
Najtaniej - nie przepłacaj !!! Nowa, nieużywana klawiatura do DELL. Zdjęcia przedstawiają rzeczywisty towar. Układ klawiatury oczywiście US, czyli standard obowiązujący w Polsce
Kolor czarny. |
|
|
|
PASUJE DO MODELI |
|
|
Inspiron: 630M, 640M, 6400, 9400, E1405 E1505, E1705, 1501. Vostro 1000. XPS: M140, Precision: M90
|
|
|
|
STOSOWANA ZAMIENNIE DO |
|
|
Inspiron: 630M, 640M, 6400, 9400, E1405 E1505, E1705, 1501. Vostro 1000. XPS: M140, Precision: M90
|
|
|
|
BATERIE O INNYCH POJEMNOŚCIACH DO TEGO MODELU |
|
|
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jeśli okaże się, że klawiatura nie pasuje czy mogę zwrócić? OCzywiście, jeśli klawiatura nie pasuje można ją zwrócić lub wymienić na odpowiednią. Czy utracę gwarancję na laptopa używając zamiennika? Laptop nie przechowuje informacji o używanej klawiaturze, jednak wykrycie posiadania klawiatury nie zakupionej z laptopem może spowodować utratę gwarancji.Czy mogę samemu wymienić klawiaturę nie znając się na komputerach? Oczywiście, postępując rozsądnie i delikatnie, powoli otwierając laptopa i odkręcając śrubki w większości komputerów wymiana nie jest trudna. Uważaj jedynie, by nie urwać i nie uszkodzi żadnego z kabli i połączeń.
REGULAMIN
Wszystkie prośmy związane ze zmianą adresu wysyłki prosimy przesyłać drogą emailową lub za pośrednictwem formularza dostawy. Wszelkie informacje zamieszczone w opisie przelewu, płatnościach z innych źródeł, smsach oraz przekazane bezpośrednio w rozmowach telefonicznych mogą nie zostać uwzględnione. Informacje z emaila bierzemy pod uwagę ZAWSZE. W przypadku kontaktu emailowego prosimy koniecznie podać Państwa nick z Allegro. W przeciwnym razie identyfikacja nadawcy i powiązanie z konkretnym zakupem może okazać się niemożliwe. Proszę dołączać również historię korespondencji. Towar staramy się wysyłać w terminie 1-3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie. O ewentualnych opóźnieniach postaramy się poinformować emailowo. Do czasu realizacji zamówienia proszę doliczyć czas dostawy przesyłki przez Pocztę Polską lub kuriera (firma Siódemka), za który nie odpowiadamy (zazwyczaj 1-5 dni w zależności od formy wysyłki, do małych miejscowości rezerwujemy możliwość wysyłki Pocztą z powodu długiego czasu dostawy przez kuriera Siódemkę (nawet do 7 dni, Poczta jest dużo szybsza). Jeżeli nie akceptujesz możliwości dostawy Pocztą prosimy o wyraźne tego zaznaczenie) Jeżeli chcesz towar otrzymać za pobraniem (płatność przy odbiorze) napisz do nas lub zaznacz opcję w formularzu. Wszystkie paczki pakujemy starannie w koperty, kartoniki lub czarną folię wysyłkową. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy fakt ten zgłosić na poczcie lub w obecności kuriera i sporządzić protokół (zaleca się otwarcie paczki w obecności pracownika poczty lub kuriera). Proszę pamiętać, że bez stosownego protokołu nie mamy możliwości złożenia reklamacji. Istnieje możliwość indywidualnego zastosowania dodatkowych opcji wysyłki. Po otrzymaniu przesyłki sprawdź KONIECZNIE czy w paczce jest paragon lub faktura. Bez dowodu zakupu nie będzie możliwości ewentualnego reklamowania towaru.
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU REKLAMACJI, ZWROTU, WYMIANY
Wszystkie odesłane paczki muszą być zapakowane w ORYGINALNE opakowanie, w przypadku baterii ORYGINALNY kartonik. Kartonik na baterię NIE JEST kartonem wysyłkowym, nie należy naklejać na niego taśmy ani druków wysyłkowych !!! Do przesyłki musi być dołączony paragon (jeśli zwrot), kopia paragonu lub kopia faktury VAT (reklamacja, wymiana). Każdy zwrot bezwzględnie musi zawierać dodatkową kartkę z danymi nadawcy i opisem problemu. Reklamacje puste lub nieopisane NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE. Fakt ustalenia pewnych działań telefonicznie lub emailowo nie zwalnia od opisania samej przesyłki oraz problemu/ usterki. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania (np długotrwałe głębokie rozładowania baterii, przepięcia i inne). Bateria odsyłana jest na koszt zgłaszającego reklamację. Towar podlega zwrotowi zgodnie z ustawą o handlu elektronicznym w terminie do 10 dni przy zakupie przez osobę fizyczną (na paragon). W przypadku niekompatybilności baterii z konkretnym egzemplarzem laptopa (problem z komunikacją z biosem, inny chipset, lub inne zjawiska powodujące nie wykrywanie/nie działanie/nie ładowanie baterii) istnieje możliwość zwrotu towaru. Zwracany jest wyłącznie pełny koszt zakupu baterii bez kosztów wysyłki.
|
|
|