Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klasyczne BMW E39 523i LPG. WARTO

05-06-2014, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 900 zł     
Użytkownik michal15261
numer aukcji: 4265986246
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 565   
Koniec: 05-06-2014 18:33:54

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 279000
Pojemność silnika (cm3): 2495
Moc silnika (KM): 170
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Parktronic, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Mam do zaoferowania samochód marki BMW E39. Auto jest od 2 lat w moich rękach i spisuje się rewelacyjnie. Pod maską znajduje się 2.5 litrowa jednostka napędowa o mocy 170KM, myślę że jest to bardzo zdrowy egzemplarz. Silnik jest uzbrojony w sekwencyjną instalację gazową (wtryskiwacze VALTEK-a czerwone, reduktor nie wiem dokładnie jaki, bo wymieniałem go w zeszłym roku na jesień na regenerowany), na tym gazie silnik nie ma spadku mocy, nie szarpie, nie dławi się, a spalanie to ok 12-13l przy mojej jeździe w cyklu miejskim a na trasie 10l przy średniej prędkości 140-160km/h. Zbiornik gazu w kole zapasowym, wlewka pod klapką wlewu paliwa. Silnik ma aktualnie zmieniony olej (Mobil 10W40) oraz filtr oleju i powietrza. Jeśli chodzi o blacharkę, to myślę że jest w dobrym stanie jak na te lata samochodu, jedyne mankamenty są uchwycone na zdjęciach. Klimatronic 2-strefowy, nabijany w zeszłym roku na jesień, odgrzybiany i został przy okazji wymieniony osuszacz, bardzo ładnie chłodzi i odprowadza wodę odpływami. Zawieszenie- z przodu wymienione wszystkie możliwe wahacze (TRW raz oryginały BMW), drążki kierownicze oraz końcówki drążków, łączniki stabilizatorów i gumy na pręcie stabilizatora, zrobiona geometria po tym wszystkim oczywiście (to wszystkie było robione również w zeszłym roku na jesień), z tyłu nic się nie dzieje poza lekkim pogłosem od prawego łożyska. Hamulce- przód zmienione w majówkę (textar) tarcze klocki wraz z czujnikiem, tył- do wymiany) Opony z przodu kupowane w zeszłym roku (nówki), z tyłu końcówka. Środek dokładane przeze mnie czarne skóry (europejskie) wraz z boczkami, są w ładnym stanie jak na moje oko. OC oraz przegląd do sierpnia tego roku. Więcej informacji udzielę telefonicznie jeśli o czymś zapomniałem 506-[zasłonięte]-243. Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną.