WITAMY NA NASZEJ AUKCJI
KLAROWANIE 24H SPIRITFERM SUPERKLAR WINA I NASTAWY
KLAROWANIE W 24H!!!
Bardzo szybki, znany i sprawdzony dwuskładnikowy produkt skandynawskiej firmy do klarowania nastawów, win, soków itp. Produkt enologiczny (winiarski). Nastawy fermentacyjne wymagają dokładnego klarowania, aby podczas dalszej obróbki niewyklarowane osady fermentacyjne nie powodowały nieprzyjemnych "drożdżowych" zapachów i smaków.
Sposób użycia
Po zakończeniu fermentacji nastaw mieszamy w celu jego odgazowania aż do momentu, w którym nie będą obserwowalne pęcherzyki dwutlenku węgla wydobywające się na jego powierzchnię. Następnie wlewamy roztwór A mieszamy i odstawiamy na 2 godziny. Po tym czasie dodajemy roztwór B, delikatnie mieszamy, aby w jak najmniejszym stopniu naruszyć osady na dnie i pozostawiamy na 24 godziny.
Nastaw jest wyklarowany, jeśli wykazuje przezroczystość po nabraniu do szklanki. Pozostaje jeszcze próba smakowa - uzyskany klarowny nastaw koloru jasno-żółtozielonego powinien mieć smak młodego wina białego bez nuty goryczy, lub kwaśności. Tak przygotowany nastaw można przeznaczyć do dalszej obróbki. W tym celu dekantujemy (zlewamy) go do zbiornika powoli odkręcając kran w pojemniku fermentacyjnym tak, aby nie naruszyć osadu na dnie pojemnika.
Składnik A: zol krzemowy
Składnik B: roztwór chitozanu
Waga netto: 45g
PRZESYŁKA
LISTY: w ciągu 24h od otrzymania środków na konto. TOWARY O WIĘKSZEJ WARTOSCI PROSIMY ZAMAWIAĆ DO PRZESŁANIA Z POLECENIEM.
Długość przedmiotów: do 40cm.
Masa: do 2kg
PACZKI: w ciągu 24h od otrzymania środków na konto.
Długość przedmiotów: do 60cm.
Masa: do 5kg
PRZESYLKI KURIERSKIE: w ciągu 24h od otrzymania środków na konto.
Długość przedmiotów: do 200cm.
Masa: do 29kg
Towary na zamówienie wysyłamy od otrzymania środków na konto w ciągu:
3 dni roboczych - profile kształtowane (spirale) lub docinane na wskazany wymiar rury, pręty i inne
7 dni roboczych - blachy cięte na wymiar, destylatory i inne przedmioty, których charakterystyka została zmieniona w porównaniu z opisem przedmiotowym w aukcjach.
Na życzenie Kupujących podajemy numery przesyłek do śledzenia ich na stronach dostawców. Roszczenia z tytułu uszkodzenia opakowań i przesyłek uwzględniamy tylko w przypadku zgłoszenia uszkodzenia do dostawcy (poczta, firma kurierska). Daje nam to możliwość wyegzekwowania od dostawcy odszkodowania za doręczenie przesyłki w stanie naruszonym.
KONTAKT
[zasłonięte]@destylandia.pl
Dzial obslugi klienta: 601 [zasłonięte] 005.