GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW |
Prosimy o zapoznanie się z warunkami wysyłki, kontaktu oraz zasad przekazywania informacji zawartymi na końcu tej strony. Licytując akceptujesz warunki tej aukcji, więc zanim zdecydujesz się wylicytować zapoznaj się z całym opisem aukcji.
Karta pamięci microSDHC 16GB Class 4 z adapterem SD
czyli 2w1 - masz do wyboru kartę SDHC - microSDHC lub - SDHC
Karta pamięci pasuje do wielu modeli najnowszych telefonów, palmtopów i aparatów fotograficznych, sprawdź w instrukcji obsługi Twojego urządzenia, czy obsługuje ono karty typu micro SDHC, SDHC lub na obudowie jest logo micro SDHC, SDHC:
Model SDC4/16GB Fabrycznie nowa, Wieczysta gwarancja Kompatybilna ze standardem SD 2.0 System plików FAT32 Transfer Class 4 - gwarantuje minimum 4MB/sec W zestawie adapter do formatu SD Temperatura pracy 0o do 60o C Temperatura przechowywania 20oC do 85oC Napięcie pracy 3,3 V Waga tylko 2,7 gr Mały pobór energii pomaga przedłużyć żywotność baterii Gwarancja: wieczysta! Faktura VAT lub paragon
|
Wszystkie oferowane przez nas karty są fabrycznie nowe, zapakowane w firmowe opakowanie Kingston w formie wytłoczki ochronnej z załączoną papierową gwarancją oraz instrukcją producenta w języku angielskim i polskim, karta zaopatrzona w etui ochronne. Wewnątrz opakowania etykieta z numerem seryjnym karty. |
GRATIS!!! w e-mail potwierdzającym wysyłkę towaru po dokonaniu wpłaty otrzymasz dostęp do naszych zasobów, gdzie znajdziesz szereg użytecznych programów:
- do zarządzania telefonem poprzez komputer - bazę sterowników - programy wspomagające odzyskiwanie danych z kart pamięci - programy do edycji i korekcji zdjęć
Koszt przesyłki płacisz tylko raz – więc możesz śmiało dokupić sobie także inne akcesoria na naszych pozostałych aukcjach
Znajdziesz to w naszych pozostałych aukcjach - sprawdź!!!
ZASADY PRZEKAZYWANIA INFORMACJI (mini poradnik dla początkujących) |
- Chcesz nas poinformować o wylicytowaniu, adresie dostawy, rodzaju wysyłki towaru ? - nie dzwoń tylko wyślij nam informację e-mail - nie przyjmujemy zleceń telefonicznych
- Nie jesteśmy niewolnikami, mamy godziny i dni pracy jak większość firm, w związku z tym nie oczekuj, że zawsze odbierzemy telefon lub odpowiemy na e-mail po godz. 16:00 i/lub w sobotę czy niedzielę.
- Wysyłając nam list e-mail z informacją przedstaw się podając swoją nazwę użytkownika allegro oraz załącz historię dotychczasowej korespondencji - wszelkie listy nie zwierające nazwy użytkownika allegro mogą zostać zignorowane, jeżeli na podstawie ich treści nie będzie można ustalić nazwy użytkownika allegro.
Zapoznaj się z uwagami dotyczącymi kontaktu podanymi poniżej a unikniesz nieporozumień:
Chcemy obsłużyć cię dobrze, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie.
Jeżeli wybierasz wysyłkę pocztą, to prosimy pozwól nam wykonać usługę na takim poziomie, jakiego się spodziewasz:
- Nie wyłączaj komputera zaraz wylicytowaniu tylko poczekaj, w kilka chwil otrzymasz list potwierdzający twoją licytację z Allegro, w drugiej części tego listu będzie pełen zestaw informacji przygotowany przez nas dotyczący zasad postępowania po wylicytowaniu.
- Niezwłocznie poinformuj nas za pomocą formularza opcji dostwy allegro o wybranym sposobie finalizacji
Jeżeli nie wypełniarz formularza, tylko informujesz nas za pomocą e-mail, to pamiętaj, aby:
- podać swój login ( nick czy inaczej nazwa użytkownika ) w Allegro, często podajecie tylko nr aukcji, ale to nam nic nie daje, ponieważ nasze aukcje są wielo przedmiotowe i pod jednym numerem aukcji może być nawet ponad 50 osób, które wylicytowały po jednej sztuce produktu
- treść listu powinna zawierać minimum następujące dane:
Mój login to Ares123 wybieram formę zapłaty .............. wybieram przesyłkę .............
- Jak tylko otrzymamy decyzję, co do sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie e-mail twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany(a) o kolejnych etapach realizacji transakcji.
Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenie może to znaczyć, że:
- twój list do nas nie dotarł
- twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś(aś) nieprecyzyjny
Najczęściej popełniacie Państwo błąd polegający na tym, ze piszecie zdawkowy list z informacją typu: proszę wysłać przedmiot licytacji na adres: .... i na tym koniec. Więc mamy się domyślać, czy za pobraniem lub przedpłata? W takim wypadku wstrzymujemy realizację wysyłki do czasu otrzymania od kupującego dodatkowych wyjaśnień.
Uwaga!! Jeżeli dokonujesz wpłaty na nasze konto, w pierwszym rzędzie podaj w tytule przelewu swój login (nick czy inaczej nazwa użytkownika) w Allegro. Najwięcej opóźnień z wysyłką wylicytowanego towaru wynika z winy kupującego, który przesyła pieniądze z konta będącego na inne nazwisko lub inny adres aniżeli zarejestrowany w Allegro nie podając swojej nazwy użytkownika – jak w takim wypadku mamy szybko i sprawnie określić, od kogo jest dana wpłata?
|