Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KING OF FIGHTERS XIII ---X360---KONSOLKI_PL

24-01-2014, 23:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik konsolki_pl
numer aukcji: 3874238128
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 9   
Koniec: 24-01-2014 21:52:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

DO KAŻDEJ ZAKUPIONEJ U NAS GRY

WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT.

ZAPRASZAMY PO ODBIÓR OSOBISTY:

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK OD GODZINY 11 DO 18.

SOBOTA OD GODZINY 11 DO 15.

 

GRA JEST NOWA I ORYGINALNIE ZAFOLIOWANA.

KONSOLKI_PL

ULICA PIŁSUDSKIEGO 28/30/1A ( WEJŚCIE OD PODWÓRKA )

50-033 WROCŁAW

TEL 71 [zasłonięte] 63

Pierwsze gry z serii King of Fighters ukazały się na początku lat 90. i aż do 2004 roku główną platformą dla tych tytułów były automaty w salonach gier. Trzynastka co prawda także najpierw zagościła w japońskich salonach, ale po poprawkach i dodaniu nowych trybów treningu, wyzwań i historii, a także innych opcji, fani bijatyk mogą się nią cieszyć również w domach.

The King of Fighters XIII oddaje do dyspozycji graczy ponad 30 grywalnych postaci, w tym Mai Shiranui, która na przestrzeni lat stała się jednym z symboli serii (ku rozpaczy fanów zabrakło w części dwunastej). Podobny powrót, na ich prośbę, dotyczył także innych znanych postaci, stąd lista wojowników jest o ponad 10 osób większa niż w dwunastce. Twórcy pozbyli się też kilku używanych wcześniej rozwiązań w mechanice gry, które według graczy nie poprawiały i nie ułatwiały zabawy. W zamian dodali między innymi tryb EX, dzięki któremu w czasie walki możemy ulepszyć prawie każdy z naszych ataków używając wyświetlanych na specjalnym pasku punktów, otrzymywanych w czasie jej trwania.

Grafika The King of Fighters XIII to tradycyjnie już ręcznie rysowane i animowane tła oraz postaci, które dzięki możliwościom współczesnych konsol możemy oglądać w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z dwunastką, modele bohaterów są mniejsze, dzięki czemu widzimy większą część areny, na której walczymy. Zmiana ta również została wprowadzona na prośbę graczy, ponieważ mały zasięg widzenia, był jednym z wielu minusów poprzedniej odsłony gry.