Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KINECTIMALS PL / KINECT [X360] NOWA - DLA DZIECI!

17-05-2014, 19:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 37 zł     
Użytkownik punktgracza_pl
numer aukcji: 4208677256
Miejscowość Wysyłka 24h
Licytowało: 1    Wyświetleń: 110   
Koniec: 17-05-2014 19:41:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla dzieci
Wykorzystuje kontroler ruchu: Tak
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled-3

INFORMACJE
KINECTIMALS PL (X360)


Każdy towar oferowany na naszych aukcjach jest nowy i oryginalny - objęty gwarancją.

Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT.

Jeżeli sprzedajemy towar używany, to informujemy o tym w opisie aukcji.



Platforma:
 XBOX 360, Kinect

PEGI kategoria wiekowa: 3

Wersja językowa: polska (napisy), okładka w innym języku

DOSTĘPNOŚĆ: w magazynie

WYSYŁKA: w ciągu 24 godzin!


cena: 37,00 zł !!!
PŁATNOŚCI
payu
Płać szybko dzięki PayU.

ing

Numer konta:
61 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5910090 [zasłonięte] 920802

WYSYŁKA

poczta

Dostawa pocztą-polską
2-3 dni robocze

dpd

Dostawa kurierem DPD
1-2 dni robocze

Kinectimals to produkcja przeznaczona dla najmłodszych użytkowników konsoli Xbox 360, robiąca użytek z Kinect – kontrolera angażującego do zabawy całe ciało. Rozgrywka sprowadza się tu do nawiązywania kontaktu z jednym z pięciu wirtualnych zwierząt. Gra została opracowana przez studio Frontier.

W Kinectimals gracz trafia na rajską wyspę zamieszkiwaną przez młode, dzikie zwierzęta – w tym lwa, tygrysa oraz geparda. Jedno z nich w każdej chwili może stać się małym, sympatycznym przyjacielem gracza, którego zadanie sprowadza się do uczestnictwa w zabawach ze swoim wirtualnym pupilem, a także dbania o to, aby nie zabrakło mu niczego, co jest potrzebne do rozwoju.

Gracz poprzez wydawanie komend głosowych (zwierzę reaguje m.in. na nadane mu imię) oraz wykonywanie określonych ruchów przed Kinectem, wpaja wirtualnym zwierzakom zasady, a także uczy ich ciekawych trików i akrobacji. Ponadto w każdej chwili może się oddać niezobowiązującej zabawie, przeplatanej próbami okazywania czułości (w grę wchodzi np. podrapanie pupila za uchem, albo jego „przytulenie”).

Gra do działania wymaga sensora KINECT.