FABRYCZNIE NOWY SENSOR KINNECT+ZASILACZ!
+ 20 GIER ADVENTURES+GRA KUNG FU PANDA 2
ZESTAW PAKOWANY FABRYCZNIE W PUDEŁKO
![](http://img35.imageshack.us/img35/1749/advh.png)
Kinect Adventures to kompilacja dwunastu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.
W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.
Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
+
KUNG FU PANDA
![KUNG FU PANDA 2 XBOX 360 KINECT 4CONSOLE!](http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/19/58/24/211<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>2414)
Kung Fu Panda 2 to gra stworzona na licencji filmu, który w kinach ukazał się pod tym samym tytułem. Nie po raz pierwszy wcielamy się w pandę Po - pierwsza cześć serii, stworzona przez studio Beenox, swoją premierą miała w czerwcu 2008. Wydawcą tego tytułu było Activision Blizzard. Zgodnie z umową z grudnia 2009 prawo do produkcji gier na podstawie marek DreamWorks (które to studio jest autorem animacji z leniwym misiem w roli głównej) przejęło THQ i to właśnie ta firma odpowiada za opisywany tytuł.
Fabuła podejmuje wątki, które stanowiły zakończenie filmowego pierwowzoru. Kierowany przez nas Po toczy finałową walkę z Mistrzem Shen. Okazuje się jednak, że ta batalia nie rozwiązuje wszystkich problemów naszych bohaterów. Wraz z piątką naszych przyjaciół: Małpą, Żurawiem, Żmiją, Tygrysicą i Modliszką ponownie ruszamy do walki. Stawką po raz kolejny jest przyszłość sztuk walki, dobro mieszkańców Gongman City oraz pokój na świecie. W naszej podróży towarzyszy nam także znany z poprzedniej części Mistrz Shifu.
Kung Fu Panda 2 to zręcznościówka, z elementami gry przygodowej. Poza daniem głównym, czyli walką z przeróżnymi przeciwnikami, musimy wykazać się także umiejętnością logicznego myślenia. Na naszej drodze pojawiają się bowiem zagadki, których rozwiązanie nie jest oczywiste i przy rozwiązaniu których mocno się nakombinujemy.
Dodatkowym urozmaiceniem są zdolności specjalne naszych towarzyszy. Modliszka potrafi paraliżować przeciwnika, którego następnie możemy zaatakować z powietrza - taki atak specjalny może wykonać Żuraw. Małpa dysponuje ponadprzeciętną zręcznością, do perfekcji opanowała także wykorzystanie własnego ogona jako broni. Prowadząc Tygrysicę możemy skorzystać z jej szybkości. Zdolności te sprawiają, że otwarte starcie z dużą grupą przeciwników nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem - warto pobawić się w stratega i wyeliminować zagrożenie z pomocą przyjaciół.
Grupę docelową Kung Fu Panda 2 stanowią dzieci w wieku od 6 do 14 lat i to właśnie dla nich przystosowana jest oprawa audiowizualna tej gry. Wszystko jest tu jasne i kolorowe, a w tle słyszymy muzykę adekwatną do naszych poczynań na ekrani
KINECT PASUJE DO KAŻDEGO XBOX 360!
![](http://img178.imageshack.us/img178/605/kinect.jpg)
Kinect to urządzenie przeznaczone do konsoli Xbox 360, pozwalające na sterowanie grami przy wykorzystaniu własnego ciała (skacząc, biegnąc w miejscu, kopiąc, rzucając, łapiąc, etc).
Zostało ono wyposażone w specjalny czujnik, w skład którego wchodzi kamera, mikrofon oraz przestrzenny sensor ruchu oraz procesor. Dzięki temu możliwe jest odczytywanie ruchów gracza znajdującego się przed telewizorem i przenoszenie ich na ekran w czasie rzeczywistym. Oprócz tego w trakcie rozgrywki można wydawać rozmaite komendy (w kilku dostępnych językach) –; w ten sposób następujące interakcja z postaciami widocznymi na ekranie.
Z kontrolera można skorzystać już przy logowaniu się do Xboksa 360, a także w trakcie przeglądania jej zasobów - nic nie staje na przeszkodzie temu, by uruchomić grę korzystając z komendy głosu. Dlatego też na potrzeby Kinecta została przygotowana odświeżona wersja dashboarda (interfejsu konsoli).