Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KINECT+28 GIER PO POLSKU DO XBOX 360 4CONSOLE! 24H

14-11-2014, 17:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 459 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 459 zł     
Użytkownik _4console_
numer aukcji: 4755673395
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 3    Zostało sztuk: 27    Licytowało: 3    Wyświetleń: 339   
Koniec: 14-11-2014 17:43:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KINECT+GRY XBOX 360
KINECT+28 GIER PO POLSKU DO XBOX 360 4CONSOLE! 24H
Platforma: XBOX 360
Producent: Microsoft
Gatunek: Kinect

Kinect to urządzenie przeznaczone do konsoli Xbox 360, pozwalające na sterowanie grami przy wykorzystaniu własnego ciała (skacząc, biegnąc w miejscu, kopiąc, rzucając, łapiąc, etc).

Zostało ono wyposażone w specjalny czujnik, w skład którego wchodzi kamera, mikrofon oraz przestrzenny sensor ruchu oraz procesor. Dzięki temu możliwe jest odczytywanie ruchów gracza znajdującego się przed telewizorem i przenoszenie ich na ekran w czasie rzeczywistym. Oprócz tego w trakcie rozgrywki można wydawać rozmaite komendy (w kilku dostępnych językach) –; w ten sposób następujące interakcja z postaciami widocznymi na ekranie.

Z kontrolera można skorzystać już przy logowaniu się do Xboksa 360, a także w trakcie przeglądania jej zasobów - nic nie staje na przeszkodzie temu, by uruchomić grę korzystając z komendy głosu. Dlatego też na potrzeby Kinecta została przygotowana odświeżona wersja dashboarda (interfejsu konsoli).


Kinect Adventures to kompilacja dwunastu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.

W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.

Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.

+ KINECT ADVENTURES

Kinect Adventures to kompilacja dwunastu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.

W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.

Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.

+ KINECT SPORTS

Kinect Sports to kompilacja gier sportowych, stworzonych z myślą o Kinect – kontrolerze ruchu dedykowanym Xboksowi 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft oraz studio Rare.

Kinect Sports dzieli się na sześć głównych dyscyplin sportowych. Znajdziemy wśród nich:

  • boks (rywalizacja ze sztuczną inteligencją lub drugim graczem),
  • kręgle (rywalizacja z komputerem lub maksymalnie trzema innymi graczami, podejmowanie specjalnych wyzwań),
  • siatkówkę plażową (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem lub kooperacja przeciwko drużynie sterowanej przez konsolę),
  • lekkoatletykę (podział na sprint, bieg przez płotki, skok w dal, rzut oszczepem oraz dyskiem – rywalizacja ze sztuczną inteligencją, a także innymi graczami),
  • piłkę nożną (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem, kooperacja, specjalne wyzwania),
  • tenis stołowy (gra pojedyncza, debel, specjalne wyzwania).

Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki.

W Kinect Sports wielki nacisk położony został na rozgrywkę wieloosobową. Gracze (maksymalnie cztery osoby) mogą rywalizować we wszystkich podstawowych dyscyplinach sportowych ujętych w grze. Z kolei w trybie Party zmagania w ramach minigier toczą dwie drużyny graczy.

+ DANCE CENTRAL 2

(WERSJA NA ZDRAPCE)

Dance Central 2 to kontynuacja popularnej gry tanecznej, wydanej jako jeden z tytułów startowych dla kontrolera Kinect. Część druga nie wprowadza zbyt wielu rewolucyjnych zmian do rozgrywki i nadal bazuje na sprawdzonych pomysłach, ale nie brakuje w niej kilku usprawnień, których domagali się fani. Za stworzenie produkcji po raz kolejny odpowiada studio Harmonix, które na rynku gier muzycznych ma duże doświadczenie – wcześniej stworzyło takie tytuły jak Amplitude, Frequency, czy serię Rock Band.

W grze zawarto ponad 40 nowych piosenek, wzbogaconych o kilkadziesiąt utworów dostępnych za pośrednictwem dodatków DLC. Możliwe jest także przeniesienie wszystkich kawałków z pierwowzoru, wiąże się to jednak z koniecznością uiszczenia niewielkiej opłaty. Różnorodność gatunkowa jest bardzo duża, więc coś dla siebie znajdą zarówno fani hip hopu lub rapu, jak i popu czy R&B. W czasie zabawy gracz stara się odtworzyć figury, których symbole przez cały czas wyświetlane są w rogu ekranu. Jeśli udaje się bezbłędnie wykonywać daną choreografię, system nagradza odpowiednio dużą liczbą punktów.

Z myślą o początkujących usprawniono opcję Break It Down, pełniącą funkcję samouczka. Wcześniej mogliśmy w tym miejscu na spokojnie przetestować poszczególne figury, by następnie jak najlepiej je wykonywać. Teraz gra na bieżąco pokazuje popełniane błędy i sugeruje poprawne wykonanie danej sekwencji. Dzięki temu szybko można nauczyć się poprawnego tańczenia i na podstawie udzielanych wskazówek doskonalić tę sztukę.

Niezwykle oczekiwaną nowością w stosunku do poprzedniczki jest pełnoprawny tryb multiplayer. Wprawdzie poprzednio wspólna zabawa także była możliwa, ale gracze musieli na zmianę bawić się przed telewizorem. Teraz możliwe są pojedynki dwóch osób jednocześnie, co jeszcze bardziej wzmaga element rywalizacji i na bieżąco pozwala porównywać swoje dokonania ze znajomym. Co ciekawe, druga osoba może dołączyć nawet w środku trwania piosenki, a Kinect nie ma żadnych problemów z odpowiednim interpretowaniem ruchów.

+ FRUIT NINJA + GUNSTRINGER

(WERSJA NA ZDRAPCE)


Fruit Ninja Kinect to zręcznościowa produkcja, w której wyżywamy się na soczystych owocach. Gra została stworzona przez studio Halfbrick i jest kolejną odsłoną niezwykle popularnej serii znanej z urządzeń przenośnych (iPad, Android i inne). Sam deweloper ma na koncie kilka innych ciekawych pozycji, w tym chociażby Raskulls.

Fruit Ninja to gra prosta, ale niezwykle wciągająca i satysfakcjonująca. Wcielamy się w niej w tytułowego wojownika ninja, który wypowiada wojnę owocom i rozcina je na wszelkie możliwe sposoby. Wersja na Kinecta przynosi nowy pomysł na sterowanie - ręce gracza stają się mieczami. Machając ramionami „atakujemy” jabłka, banany, ananasy, gruszki i wszelkie inne soczyste „paskudztwa”, które pojawią się na ekranie.

Twórcy Fruit Ninja Kinect przenieśli do gry wszystkie rozwiązania lubiane przez graczy korzystających z urządzeń mobilnych. Posiadacze konsol otrzymują więc dostęp do trybu klasycznego, zen i arkadowego. Ponadto, produkcja została wzbogacona o rozgrywkę drużynową, w której kilka osób bierze udział w owocowym turnieju. Najlepsi „owocowi ninja” mogą powalczyć o wysokie miejsce w rankingu graczy.

The Gunstringer to kolejna produkcja studia Twisted Pixel, znanego szerzej ze zręcznościowych przygód ‘Splosion Mana. Mamy tu do czynienia z niekonwencjonalną grą akcji dostępną z poziomu usługi Xbox Live Arcade, dedykowaną posiadaczom kontrolera Kinect.

W The Gunstringer gracz przejmuje kontrolę nad marionetką kowboja-zombie i bierze udział w zabawnej historii o zemście. Gra osadzona została w realiach Dzikiego Zachodu, będąc pod względem mechaniki rozgrywki miksem strzelaniny TPP oraz platformówki, łączącym radość z przebywania w trójwymiarowym świecie z rozwałką w stylu REZ-a.

Kolejne poziomy rozgrywa się zarówno z perspektywy trzeciej osoby, jak i z kamerą prezentującą akcję z boku (niczym w ‘Splosion Man). W trakcie ich przechodzenia gracz odwiedza zróżnicowane krajobrazy – od pustyni, przez miasteczka, po tereny zalesione. W międzyczasie sprawdza swoje umiejętności w dynamicznych mini-grach.

Atutem produkcji jest nie tylko dynamiczna rozgrywka, ale przede wszystkim system sterowania wykorzystujący Kinecta. Dzięki niemu gracz może się poczuć jak uczestnik przedstawienia teatralnego z marionetkami w rolach głównych. Kontrola jest przy tym nie tylko precyzyjna, ale i intuicyjna – wynika to z ograniczenia opóźnień i konieczności wykonywania zbędnych ruchów lub gestów. Głównym projektantem The Gunstringer jest Dan Teasdale, twórca gry muzycznej Rock Band 3.