| Prosimy o zapoznanie się z zasadami auckji na naszej stronie "o mnie" Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci zakupiony u nas towar, możesz zwrócić go do 10 dni, my zwrócimy kwotę którą państwo zapłacili za przedmiot. | | | KILLING FLOOR PL modyfikacja Unreal Tournament Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal. Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek. Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów. Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.
WYMAGANIA Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
| | |