Gwarancja
Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją producenta.
Długość gwarancji określona jest w opisie danego produktu.
Faktura VAT/Paragon
Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z Marool. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skontaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.
Regulamin
REGULAMIN NASZYCH AUKCJI
1. Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2. Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3. Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5. Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty
Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.
Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), ma prawo do odstąpienia od umowy,
bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia.
Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT).
Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@marool.pl lub telefonicznie 512[zasłonięte]271. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.
Polityka prywatności
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie Marool_pl i jest skierowana do Klientów Marool
robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem:
Marool ul. Rumienica 24, 14-260 Lubawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@marool.pl
Dane zbierane podczas rejestracji
1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.
2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy
Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Marool
1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży,
wysyłki i płatności za złożone zamówienie.
2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.
3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości
na mocy przepisów prawa.
Zmiana danych
1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne,
nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.