Kontakt
Marek Licznerski
kom. 793 163 002
tel. 89 [zasłonięte] 59
Faks: 89 [zasłonięte] 34
adres e-mail: [zasłonięte]@grupaonyks.pl
gg: 32[zasłonięte]129
Płatności
Zapłatę za wylicytowany towar łącznie z opłatą za przesyłkę prosimy wpłacać przelewem
na nasze konto:
Grupa Onyks
ul. Piłsudskiego 37
PKO S.A.: 72 1240 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5981110 [zasłonięte] 383733
WBS BANK (WARMIŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY: 30 8857 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0021376 [zasłonięte] 284801
W tytule zapłaty prosimy koniecznie podać swój nick oraz numer aukcji - pozwoli to nam szybko i bez pomyłek realizować wysyłki.
Wysyłka
Poczta Polska- paczka priorytetowa
- za pobraniem - nie realizujemy
- po przedpłacie na konto - 10,00zł
Firma kurierska K-EX (Dawny Kolpolter)/Siódemka S.A.
- za pobraniem - 22,00zł
- po przedpłacie na konto - 18,00zł
Zapraszamy do naszego salonu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub kontakcie mailowym.
W celu przyspieszenia procesu wysyłek prosimy
o potwierdzenie wybranej formy wysyłki i płatności na adres mailowy: [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub wypełnić formularz dostawy (FOD)
Kieszonka na identyfikator BADGE HOLDER 10szt.
Opakowanie zawierające 10 szt. najwyższej jakości identyfikatorów - holderów twardych z paskiem.
Rozmiar standardowej karty kredytowej, dowodu osobistego, prawa jazdy, itp. 60mmx90mm
ilość w opakowaniu: 10sztuk
stan: nowe OPUS
kieszonka bez paska
Wykonane są z niezwykle przezroczystego plexi
zastosowanie: zabezpiecza m.i. cenne karty dostępu przed uszkodzeniami, zalaniem, porysowaniem itp.
Jest nieodzownym atrybutem wszelkich konferencji i spotkań w większym gronie, gdzie istnieje potrzeba szybkiej identyfikacji.
Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.
Nie gwarantujemy, że zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,
gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.
Towar wysyłany jest firmą kurierską Siódemka S.A. i dostarczany w terminie 24 - 48 godzin.
Jednak w przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego
zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 5 dni
Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z jakości naszego produktu masz prawo jego zwrotu.
Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skotaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.
1.Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2.Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3.Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4.Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5.Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6.Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty
Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.
Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub telefonicznie 89[zasłonięte]722-39. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.
Polityka prywatności
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie blueprint24_pl i jest skierowana do Klientów Grupy Onyks robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Grupa Onyks ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@grupaonyks.pl
Dane zbierane podczas rejestracji
1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.
2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy
Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Grupa Onyks
1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie.
2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.
3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.
Zmiana danych
1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.