Tytuł | E-biznes Relacje z klientem NAJTANIEJ |
Autor | Patrycja Kierzkowska |
Wydawnictwo | |
Wydanie | |
Oprawa | |
Ilość stron | |
Waga | |
Wymiary | |
ISBN | |
Rok wydania | |
Cena okładkowa /Nasza cena | 37.00 zł /8.90 zł |
Nr referencyjny | Ref. nr: [zasłonięte]25072 |
Stan | Książka nowa. |
OPIS KSIĄŻKI
rok wydania: 2007; liczba stron: 208; opis: Ludzkie relacje w handlu elektronicznymSkuteczny newsletterBlog w Twojej firmieNowoczesna obsługa klientaOptymalne wykorzystanie autoresponderaE-biznes, który zarabiaZłota era newsletteraWitamy serdecznie,Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.Pozdrawiamy, Grupa Wydawnicza Helion SAPatrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka...
Milion Książek, 01-651 Warszawa ul. Gwiaździsta 5C/2 (biuro) tel. sprzedaż Allegro 22 [zasłonięte] 72 nr konta 75 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 002967