Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA materiały szkoleniowe

04-07-2015, 11:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik FIETKIEWICZ
numer aukcji: 5469233197
Miejscowość Serock
Wyświetleń: 5   
Koniec: 04-07-2015 10:47:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2015
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Dane sprzedającego: 

FACHOWA PORADA Iwona Fietkiewicz

Biuro: ul. Sportowa 21, 05-840 Brwinów

Siedziba: ul. Oleńki 1, 05-140 Serock

NIP: PL 745[zasłonięte]8908, REGON: 145[zasłonięte]978

 

 

Dane kontaktowe:

( +48 22 [zasłonięte]4821

4 +48 22 [zasłonięte]4823

) +48 883 919 434

* [zasłonięte]@fachowa-porada.eu 

GG: 50[zasłonięte]542

skype: www.fachowa-porada.eu

www.fachowa-porada.eu 

 

 

Godziny otwarcia:
» poniedziałek-piątek : 8.00 - 17.00

W weekendy i po godzinach pracy biura kontakt wyłączne mailowy lub telefoniczny.

 

 

Forma zapłaty:

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem Allegro lub przelewem tradycyjnym na konto:

BRE BANK SA 19 1140 2004 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 0684

 

 

Wysyłka:

Wysyłka zamówionych materiałów następuję w ciągu 24 godzin po wpłynięciu należności na konto.

 

Istnieje możliwość zamówienia publikacji w wersji książkowej (grzbiet bindowany, okładka usztywniana) z wysyłką pocztą lub kurierem: dopłata 20,00 zł (wysyłka gratis).

Przedmiotem aukcji są materiały szkoleniowe do przeprowadzenia warsztatów zatytułowanych: KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA - stworzone na potrzeby trenerów, coachów, pracowników działów szkoleń i wszystkich osób, które pracują z ludźmi i przeprowadzają szkolenia, spotkania motywacyjne oraz seminaria dla klientów itp.

Wszystkie materiały wraz z procedurami ich przeprowadzenia (ćwiczenia, gry, zabawy, wykłady itp.) są opracowywane przez doświadczonych trenerów-praktyków. Niektóre opracowania są autorskie, a inne są tak powszechne, że trudno ustalić ich autorstwo.

Opracowanie składa się z:
1/. Podręcznik trenera
2/. Materiały uczestnika
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF lub JPG. 

ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA / SZKOLENIA: KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA
Opracowanie składa się z Podręcznika trenera i Materiałów uczestnika:

A. PODRĘCZNIK TRENERA (62 strony):
I. Planer przygotowania szkolenia
1. Tytuł: Kierunki utrzymania klienta
2. Uczestnicy
3. Termin
4. Miejsce
5. Czas trwania
6. Założenia dotyczące uczestników szkolenia
7. Cele zdefiniowane na 3 poziomach
8. Proporcje (w %) i priorytety wyznaczone do celów
9. Metody dobrane do realizacji poszczególnych celów
10. Materiały dla uczestników
11. Materiały dla trenera
12. Lista kontrolna
13. Do potwierdzenia przed szkoleniem

II. Bazy dla trenera
1. Podział na moduły z uwzględnieniem czasu niezbędnego na zrealizowanie poszczególnych tematów.
2. Metody realizacji założeń / przekazania treści.
3. Szczegółowy opis procedur do przeprowadzenia poszczególnych ćwiczeń, konwersacji, gier, dyskusji itp. z wykazem niezbędnych pomocy.

III. Ankieta poszkoleniowa



 

 

Mają Państwo możliwość skorzystania z dostępnej bogatej oferty gotowych biznesplanów np.:

- firma ogrodnicza,

- doradztwo biznesowe: logistyka i szkolenia,

- sklep obuwniczy,

- salon fryzjerski,

- produkcja noży myśliwskich,

- produkcja utworów audiowizualnych,

- projektowanie i aranżacja przestrzeni,

- doradztwo finansowe (salon finansowy na zasadzie franczyzy),

- metaloplastyka,

- herbaciarnia,

- firma transportowa,

- organizacja ślubów,

- produkcja siatki ogrodzeniowej,

- mobilna myjnia (pranie tapicerki samochodowej i dywanów),

- zakład stolarski,

- sklep odzieżowy (internetowy) itd.

 

lub mogą Państwo zlecić nam przygotowanie biznesplanu lub np. kompletnego wniosku o dotację / pożyczkę dopasowanego do Państwa potrzeb.

B. MATERIAŁY UCZESTNIKA (51 stron):
I. Teoria
1. Marketing realacyjny
2. Troska o klienta
3. Satysfakcja klienta
4. Lojalność klienta

II. Ustanowienie wysokich kosztów zmiany dostawcy przez klientów
1. Stan prawny przykuwający dotychczasową klientelę do dostawcy
2. Specyficzne standardy techniczne
3. Procedury w obsłudze i współpracy z klientami
4. Programy handlowo rabatowe

III. Marketing trwałych więzi posprzedażowych z klientami
1. Sposoby traktowania klienta po dokonaniu sprzedaży

IV. Dbałość o zadowolenie klientów ze współpracy z firmą
1. Poziomy i instrumenty kreowania marketingu trwałych związków z klientem

V. Podsumowanie

VI. Bibliografia

 

 

 

Serdecznie zapraszamy

do skorzystania z oferty i zapoznania się

z pozostałymi naszymi aukcjami!