Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu... [nowa]

28-01-2012, 1:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2020904233
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 22:49:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64148
  • liczba stron: 308
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Z Wprowadzenia Anny Karpińskiej, Kierunki działalności Zespołu Dydaktyki Ogólnej w strukturach Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk:
    Książka (...) to przykład współpracy i współdziałania wielu autorów skupionych wokół Augustowskich Spotkań Naukowych, podejmujących naukową refleksję w obszarze dydaktyki jako jednej z kanonicznych dyscyplin pedagogicznych, ale także innych nauk o edukacji. Ten zbiorowy namysł nad kondycją współczesnej dydaktyki, obszarami jej funkcjonowania na różnych etapach edukacyjnych, podejmowanymi problemami badawczymi, osiągnięciami i trudnościami, pozwolił sformułować kierunki jej rozwoju oraz wskazać przykładowe paradygmaty. Jednocześnie książka ta znakomicie wpisuje się w zaprezentowane czytelnikom profile aktywności Zespołu Dydaktyki Ogólnej przy KNP PAN, tworząc, podobnie jak i one, swoistą trójjednię nauki-dydaktyki-praktyki.
    Z Wprowadzenia Walentyny Wróblewskiej, Od tradycji ku współczesności w dydaktyce:
    Proponowana książka składa się z dwóch części. W pierwszej prowadzony jest dialog nad poszukiwaniem różnych paradygmatów rozumienia dydaktyki ogólnej, nauki teoretycznie i empirycznie zorientowanej, w drugiej natomiast zostały zaprezentowane perspektywy rozwoju dydaktyki szczegółowej dotyczącej kształcenia na poziomie wyższym. (...) Reasumując zawartość treściową prezentowanej książki warto zwrócić uwagę, iż dydaktyka jako subdyscyplina pedagogiczna jest w toku dynamicznego rozwoju. (...) Wiele pojęć, procesów dydaktycznych wymaga nowego odczytania, redefinicji, nowego interpretowania, z zachowaniem należytego szacunku dla tradycji dydaktycznej i jej niekwestionowanego dorobku.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.