Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kierownik sprzedaży w opałach, czyli odpowiedzi...

17-05-2014, 14:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.48 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4162248996
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-05-2014 14:34:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


konto

      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810

dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Kierownik sprzedaży w opałach, czyli odpowiedzi na trudne pytania

Autor: Praca zbiorowa

ilość stron: 148
oprawa: Miękka
format: 176x250

data wydania: 2012
wydawca: Wiedza i Praktyka

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]69153


zy można być kierownikiem sprzedaży, który sprawnie zarządza działem, potrafi dogadywać się
z handlowcami, realizuje cele sprzedażowe, a dodatkowo pracuje nie więcej niż 8 godzin dziennie? Niemożliwe?

A jednak. Superhandlowiec - bohater tej książki - jest na to dowodem. Zatrudnił do pomocy dwóch specjalistów: profesora Targeto - teoretyka sprzedaży oraz Janka Kołczera - szkoleniowca i trenera,
z którymi na bieżąco koresponduje. Zadaje im pytania, a w zamian otrzymuje gotowe rozwiązania. Dzięki temu zyskuje czas, który może wykorzystać na inne działania, niekoniecznie związane z pracą.

Ta książka jest właśnie zbiorem pomysłów, jak rozwiązać problemy, z którymi borykają się szefowie sprzedaży.

Dowiesz się m.in., jak:

prowadzić rekrutację handlowców i dokonywać zmian personalnych w dziale sprzedaży
delegować zadania i skutecznie kontrolować handlowców
motywować podwładnych do wydajniejszej pracy
planować sprzedaż i osiągać założone cele.

A wszystko to w formie krótkich pytań i treściwych odpowiedzi, przeplatanych dowcipami branżowymi dla rozerwania umysłu.

Dodatkowo znajdziesz tu kilka case studies bazujących na przykładach realnych firm, analizy finansowe i omówienia prawnych aspektów sprzedaży oraz zarządzania.

Każdy kierownik sprzedaży powinien to przeczytać!

Spis treści:

1. REKRUTACJA I ROTACJE PERSONALNE

Selekcja kandydatów na handlowca - jak rozpoznać najlepszych
Jak sprawdzić w praktyce umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca?
5 skutecznych pytań rekrutacyjnych, czyli jak zwiększyć szanse wyboru właściwego handlowca
Zwalnianie pracownika - czy można to zrobić bez urazy i nadmiernych emocji

2. DELEGOWANIE ZADAŃ I KONTROLA

Kilka praktycznych porad, jak skutecznie delegować zadania
Jak delegować zadania, dzięki którym zyskasz czas i rozwiniesz kompetencje handlowców?
Szybkie wdrożenie nowych ludzi do call center - praktyczna instrukcja
Ocena okresowa - jak nie pogorszyć relacji z handlowcami
Jak kontrolować handlowców, aby oszczędnie dysponowali środkami z budżetu i nie udzielali klientom zbyt wysokich rabatów?
Jak przeprowadzisz badanie "Tajemniczy klient", by polepszyć obsługę klienta?
Co możesz skontrolować, sprawdzając składane przez handlowców raporty?
Co zrobić, gdy handlowiec między wizytami u klientów załatwia sprawy prywatne?

3. MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW

Jak zmniejszać rozdawnictwo handlowców poprzez system premiowania?
Jak motywować handlowców i nie doprowadzić do spadku wydajności w sprzedaży?
Jak zmotywować Key Account Managera?
Jak wyliczać prowizję, która zmotywuje handlowców?
Wypalenie zawodowe - zapobiegnij demotywacji handlowców i spadkowi sprzedaży!
Jak motywować handlowców w kryzysie?
3 poziomy motywacji handlowców

4. PLANOWANIE SPRZEDAŻY

Jak wyliczyć prognozy sprzedaży przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek?
3 czynniki, dzięki którym opracujesz długoterminową strategię sprzedaży

5. PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA I SPRZEDAŻY

Jak ochronisz tajemnicę przedsiębiorstwa podczas negocjacji handlowych?
Nie bój się żądać zwrotu opłaty półkowej od hipermarketu!
Promocja towaru - uważaj na prawa konsumenta!
Kto odpowiada za szkody wyrządzone w służbowym samochodzie?
Jak zabezpieczyć się przed stratą kosztów wyszkolenia handlowca?
Nienormowany czas pracy handlowca - czy są jakieś granice
Dodatkowa praca w niedzielę - oddanie dnia wolnego nie zawsze wystarczy!
Handlowiec na urlopie - przywołanie go do pracy może Cię sporo kosztować!
Czy umowę o pracę mogę wypowiedzieć, wysyłając faks?

6. CASE STUDIES

Jak przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji, wprowadzając regulacje wewnątrz firmy?
Jak zarządzać w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką, aby nie stracić klienta?
Jak skutecznie sprawdzić jakość pracy handlowca i wiarygodność raportów sprzedaży?

7. ANALIZY FINANSOWE

Jak analizować rachunek zysków i strat, by właściwie zaplanować sprzedaż?
Jak ustalisz poziom cen na podstawie kosztów, aby sprzedaż przynosiła zysk?

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.